Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomainen mieheni kysyi minulta miksi suomalaiset naiset

Vierailija
13.07.2010 |

haukkuvat miehiään koko ajan? Eikö heidän pitäisi rakastaa miehiään?

Tämä tuli vain mieleen tuosta toisesta ulkomainen ihmettelee keskustelusta. Minulla ei ollut tähän asiaan mitään järkevää vastausta.

Mietin, että olisi vastannut "koska ne ovat niin huonoja", mutta ihan samoista geeneistä ne naisetkin tulevat.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsellinen naisen pitää olla, että katsoo miesten haukkumisen ja naisten kaltoinkohtelun jotenkin toisiaan vastaaviksi asioiksi. Että jos naisia on kaltoinkohdeltu, niin se sitten toisi tasa-arvon, että väheksyy miehiä?

Koska naiset edelleen marmattavat huonosta asemastaan, heidän kannattaisi välttää antamasta aihetta itsensä kannalta negatiiviselle kehitykselle. Olen kuullut ja nähnyt tuota miesten haukkumista töissä, netissä ja jopa oman äitini suusta - eikä kyse ole ollut kiukunpurkauksesta vaan harkitusta puheesta. Miten ihmeessä voisin arvostaa äitiäni enää, kuten aikaisemmin? Tai muitakaan naisia, koska niin monet ovat käyttäytyneet hölmösti? Ei naisten otsassa yleensä lue, kuka on tässä asiassa fiksu ja kuka, paitsi että yleensä ikä tuo viisautta. Yleensä.

Vierailija
22/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikalla, että miesten haukkuminen on naisille ainoa tai ainakin keskeisin tapa nostattaa me-henkeä ja keskinäistä solidaarisuutta. Muuten sitten pidetään huolta nokkimisjärjestyksestä, kampitetaan kaikki liian korkealle kipuavat ja jauhetaan paskaa selän takana ja edessäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kuulla, koska en ole ikinä kuullut vastaavaa, en missään! Päinvastoin yleensä kovasti kehutaan puolisoa. Voi hyvänen aika, olen järkyttynyt!

Koska naiset edelleen marmattavat huonosta asemastaan, heidän kannattaisi välttää antamasta aihetta itsensä kannalta negatiiviselle kehitykselle. Olen kuullut ja nähnyt tuota miesten haukkumista töissä, netissä ja jopa oman äitini suusta - eikä kyse ole ollut kiukunpurkauksesta vaan harkitusta puheesta. Miten ihmeessä voisin arvostaa äitiäni enää, kuten aikaisemmin? Tai muitakaan naisia, koska niin monet ovat käyttäytyneet hölmösti? Ei naisten otsassa yleensä lue, kuka on tässä asiassa fiksu ja kuka, paitsi että yleensä ikä tuo viisautta. Yleensä.

Vierailija
24/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. minusta oman miehen liika kehuminen tuntuisi huonon onnen manaamiselta. Ja eiköhän tuo haukkuminen toimi molemmin päin.

Vierailija
25/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikkeuksia lukuunottamatta.

Vierailija
26/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen naisen pojalle, joka haukkuu suomalaisen miehen surkeutta jokaisessa käänteessä.

Tunnen yhden tällaisen tapauksen.

Vierailija
27/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiinsä nähden. He uskaltavat kritisoida miehensä tekemiä virheitä ilman pelkoa, että mies ottaa avioeron tai mukiloi.

päin naamaa vain vittuillaan tai mökötetään. Mutta asiallisesti ei kritisoida, eikä nosteta ns. kissaa pöydälle. Kanttia on kyllä vänistä, vikistä ja pihdata seksiä, eli olla hankala, vaikea ja vittumainen. Mutta ei keskustella asiasta.

Vierailija
28/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

universaalein perustein kuin haukkuisin kaikkia muitakin samanlaisia piirteitä omaavia henkilöitä. Eli jos tapaan ääliömäistä käytöstä, kutsun sitä ääliömäiseksi käytökseksi ja jos ääliö on erityisen typerä, selitän hänelle auliisti miksi hänen käytöksensä on ääliömäistä. So simple. Jos mieheni olisi itseäni fiksumpi, alistuisin siihen, että hän silloin tällöin haukkuisi itseni ääliöksi.

Miksi se ei yllä rakentavaan ilmaisuun?

Vierailija
29/30 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nämä ongelmat jotain Itä-Helsinkiläistä kulttuuria vai missä ihmeessä näitä ihmisiä on?

miehiinsä nähden. He uskaltavat kritisoida miehensä tekemiä virheitä ilman pelkoa, että mies ottaa avioeron tai mukiloi.

päin naamaa vain vittuillaan tai mökötetään. Mutta asiallisesti ei kritisoida, eikä nosteta ns. kissaa pöydälle. Kanttia on kyllä vänistä, vikistä ja pihdata seksiä, eli olla hankala, vaikea ja vittumainen. Mutta ei keskustella asiasta.

Vierailija
30/30 |
14.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin miestä joka oli musta ja afrikasta, noin puolivuotta. Sitten mä kyllästyin, se oli kuin joku pentu. Toki se oli ihanakin välillä, mutta jotenkin asenne naisia kohtaan oli niin yök. Ja sehän tietty rakasti naisia :)

No, se kerran sanoi mulle että mustat naiset on kaikki huonoja sängyssä. Mä en ollut asiaa edes ajatellut. Kun rupesin ajattelemaan niin ei se mies ainakaan pisteitä mielipiteestään saanut.

Jokainen voi miettiä itse, miksi ne naiset on huonoja sängyssä, mustat naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi