Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan tehdä jotain - muuta kuin kitua helteessä - viilenisi jo!

Vierailija
13.07.2010 |

Mitä ideaa on tällaisissa helteissä, ei voi tehdä mitään kivaa. Ihan tylsää vaan yrittää pysyä viileänä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue hyviä kirjoja hyvällä omallatunnolla. Nyt on niin kuuma, että ei-pakolliset tekemiset kannattaa jättää tulevaisuuteen.

Vierailija
2/5 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi leikkiä ja huomioida muuten...yritä tässä nyt sitten keskittyä johonkin. Retkille ei voi mennä, koska ulos paahtuu ja iho palaa. Uimarannalle on pitkä ja hiostava matka julkisilla liikennevälineillä.

Ei varmaan auta muuta kuin istua sisällä ja käydä kylmissä suihkuissa...TYLSÄÄ pidemmän päälle.

Pääsisipä tekemään puutarhahommia, mustikkaan, retkille jne...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue hyviä kirjoja hyvällä omallatunnolla. Nyt on niin kuuma, että ei-pakolliset tekemiset kannattaa jättää tulevaisuuteen.

mulla ei ainakaan ole jäljellä enää mitään aivotoimintaa. tuntuu kuin olisi parin promillen humalassa. tää helle on ihan kauheeta.

Vierailija
4/5 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oo näillä helteillä tehnyt oikeastaan muuta kuin virunut sisällä hellettä paossa (paitsi sisälläkin on jo nyt hirvittävän kuumaa, sama kuin olisi ulkona mutta ilman auringonporotusta)

me vaan maataan muksun kanssa sohvalla, tai muksu leikkii ja mä surffaan netissä ja käyn välillä kastelemassa puseroni, jotta vähän viilentäisi.

hiki valuu ja mitään ei pysty tekemään. karmeaa.

Vierailija
5/5 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaanhan sitä talveksikin toppavaatteet, ja taloissa on lämmitys.

Meillä on ainakin ilmalämpöpuumppu talossa ja oikein mukavan viileätä sisällä. Ulkona voi käydä altaassa molskimassa. Ihana on kerrankin kesä!

Ja saa niitä jäähdytysjärjestelmiä kerrostaloihinkin.

Miksi edelleenkin täällä Suomessa varaudutaan vain talveen, eikä yhtälailla myös kesään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi