Aika pahasti osunut tuulettimeen tää Trumpiin kohdistunut vihapuhe. Olkaa nyt ihmiset huolissanne vihapuheesta
Demokraattien tähänastinen kampanja on nojannut pitkälti Trumpin demonisointiin
https://x.com/MatiasTurkkila/status/1812391727476474236
https://x.com/MatiasTurkkila/status/1812448258091802672
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/737f782b-1752-469a-8a22-da10d8621700
Venäjälläkin huomattu:
Ilmapiiri presidenttiehdokas Trumpin ympärillä on provosoinut sen, mitä Amerikka on joutunut kohtaamaan tänään. Trumpia on yritetty poistaa poliittiselta areenalta lukuisia kertoja niin laillisin keinoin, tuomioistuimilla, syyttäjillä kuin mustamaalaamisella. Hänen asemansa on yritetty vaarantaa, Peskov lausui.
Kaikille ulkopuolisille on ollut päivänselvää, että hänen henkensä on vaarassa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010563623.html?utm_medium=promobox&u…
Kommentit (307)
Tekijä oli oikeistokonservatiivi.
Jos yrität vääntää tästä poliittista, niin kyse on teidän keskinäisistä ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä, tuo Trumpin suurin tukija.
Ja yhtäkkiä suurin vihollinen jonka kanssa trump aloittaa 3. maailmansodan presidenttinä
Vierailija kirjoitti:
Öö, trumppi itse on yksi suurimmista väkivallan lietsojista ja vastapuolen leimaajista, demonisoijista etc.
Tuo ansaitsisi paikan vankilassa.
Oletko itse nähnyt tätä lietsontaa vai oletko lukenut vain median satuja.
Trumpin kohdistunut murhayritys on traaginen ja tuomittava. Varsinkin sivullisen kuoleman takia. Mutta ei se tarkoita sitä että Trumpin kriitikot olisivat väärässä hänen suhteensa. Ei ammutuksi tuleminen tee kenestäkään pyhimystä.
Niin, rikollisiin kuuluukin käyttää laillisia keinoja.
Ne, jotka hilluvat turuilla ja toreilla AR-15-kiväärien kanssa, eivät ole demokraatteja, ne ovat ihan muita porukoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, trumppi itse on yksi suurimmista väkivallan lietsojista ja vastapuolen leimaajista, demonisoijista etc.
Median satuilun luulisi tulleen jo selväksi ottaen huomioon miten tästäkin tapauksesta uutisoivat.
Vierailija kirjoitti:
Jos yrität vääntää tästä poliittista, niin kyse on teidän keskinäisistä ongelmista.
Kyse on kuka on johdonmukasestii vihapuhunut ja demonisonut Trumpia ja mtä vaikutuksia sellaisella vihapuheella on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yhtäkkiä suurin vihollinen jonka kanssa trump aloittaa 3. maailmansodan presidenttinä
Meinaatko että Trumpilla ja Putinilla on ryppyjä rakkaudessa.
Olen ihmetellyt että kumpi noista on bottom?
Kummaltakin lähtee sellaista bottom energiaa.
Monta vuotta puhuttu, että Trump pitäisi ampua.
Nyt ampumisen jälkeen osa sanoo, että ansaitsi ja osa harmittelee että meni ohi.
Ja muistuttaa, että eniten halusi ampua joku Trumpiin suuttunut republikaani.
Oletteko kaikki Trumpiin suuttuneita republikaaneja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhmat median edustajat pakottivat Trumpin twiittaamaan ja käskemään kannattajiaan villiintymään. Sitten ne tuhmapahat lehtimiehet lavastivat neljä ruumista. Hyi niitä.
Muistakaa myös että maahan muutto kriittisyys tai vihervasemmiston ja homojen arvostelu ei ole vihapuhetta.
Tämä ei koske sitä.
Ihan sama. Yksi ukko se vaan on. Sodissa kuolee satoja päivittäin, eikä meuhkata niistä yhtään. Vanhakin jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ainakin nähnyt Trumpin vihjailevan aseenkantooikeuden kannattajille että he voisivat hankkiutua eroon Hilarysta.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa Biden on yritetty ampua?
Järjetön väkivalta laillista yhteiskuntajärjestelmää vastaan kuuluu vasemmiston arvoihin.
Äärioikeisto hakkaa omia vasaralla päähän, suunnittelee terroritekoja, lähettelee kirjepommeja, ammuskelee kännissä ja puukottaa lapsia. Kuten Putin sitä yllytti.
Mainio esimerkki siitä, miten se, joka miekkaan tarttuu, miekkaan hukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että Trumpilla ja Putinilla on ryppyjä rakkaudessa.
Olen ihmetellyt että kumpi noista on bottom?
Kummaltakin lähtee sellaista bottom energiaa.
En minä tiedä, sinunhan siihen pitäisi vastata kun teikäläiset väittää että trumppi on putinin kaveri mutta aloittaa hänen kanssaan myös sodan pressana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse on kuka on johdonmukasestii vihapuhunut ja demonisonut Trumpia ja mtä vaikutuksia sellaisella vihapuheella on.
Trumpin törkeily ja valehtelu ovat tosiasioita.
Persu näköjään kiihottuu totuudesta, vaikkei itse sitä tunnista.
Tässä se nähtiin että vihapuhe muuttuu vihateoksi.