Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies sittenkin väkivaltainen?

Vierailija
13.07.2010 |

Rakastan miestäni ja olemme olleet yhdessä yli 4v, asuneet siitä 3v saman katon alla. Mies on aina ollut mitä parhain aviomies, todella keskusteleva ja haluaa pienetkin riidat ja epäkohdat selvittää puhumalla. Ei ärsyynny mistään aiheesta. Joskus yritin provosoimalla provosoida suuttumaan, mutta hän vain jaksoi puhua. Jos joku meistä hermostuu, se olen aina minä. Olen aika temperamenttinen, mutta en nyt ihan viikottainkaan hermostu, aika harvoin. Jos miehessä johonkin, niin se on sitä ettei hän puolesta sanasta ymmärrä mitä yritän selvittää.

Nyt ex vaimo kuitenkin on sanonut, että mies on väkivaltainen. He olivat yhdessä monta vuotta, asuivat reilu 6v ja sitä ennen kaukosuhde.

Mitään väkivaltaisuutta en ole koskaan huomannut vaan mies on pikemminkin vähän pelokas jos oikein hermostun. Mistä huomaan, jos mies aikoo ryhtyä lyömään?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että ex tai joku välikäsi vain haluaa mustamaalata miestäsi sulle?

Jos kerran miehesi haluaa kaikki asiat puhua läpi, niin kysy häneltä suoraan: olet kuullut, että hän on lyönyt exäänsä, pitääkö se paikkansa? Ethän nyt voi vain jäädä pyörittelemään tuollaista asiaa päässäsi ja yhtäkkiä epäilemään, entä jos nyt lyökin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän