Miksi mulla on mekossa aina niin pyntätty ja vaivautunut olo?
Kommentit (8)
vanhempasi "rumat ne vaatteilla koreilee"-tyyppiä?
Pelkäätkö että naisellisten vaatteiden käyttäminen vie uskottavuutta?
Etkö ole sinut naisellisuuden kanssa? Joko siis yleisellä tai henkilökohtaisella tasolla.
Pelkäätkö käytännön ongelmia (esim. marilyn-efektiä)?
Etkö ole vain löytänyt sopivaa mallia joka sopisi vartalollesi JA persoonaasi?
joko trikoolipare rannalla käytettäväksi tai sitten sarjaa "ykköset päällä kesähäihin". Mistä te löydätte kivoja, rentoja mutta kuitenkin siistin näköisiä kesämekkoja? Linkittäkää vaikka kuvia.
Itse ostan yleensä puuvillamekkoja (ei trikoota), olen löytänyt niitä vaikka mistä, ihan peruskaupoistakin kuten H&M, Sokos, Stockmann. Se löytyykö kivoja malleja ja värejä onkin sitten eri juttu... Mutta periaatteessa ohuita, arkikäyttöön sopivia puuvillamekkoja löytyy kyllä.
joko trikoolipare rannalla käytettäväksi tai sitten sarjaa "ykköset päällä kesähäihin". Mistä te löydätte kivoja, rentoja mutta kuitenkin siistin näköisiä kesämekkoja? Linkittäkää vaikka kuvia.
Ne vaan ei istu mulle niin hyvin kuin tahtoisin.
Mutta tänä kesänä olen jotenkin "herännyt", vau, näytän todella hyvältä mekoissa & hameissa. Olen luonteeltani vähemmän naisellinen, mutta nyt 3kymppisenä olen löytänyt naiseuden myös itsestäni.
Viime kesänä en edes omistanut kuin vanhan rippimekkoni ja se on pölyttynyt kaapissa vuosia. Nyt viihdyn mekossa mainiosti!
Äitini yritti pukea minua aikoinaan rimpsuihin ja röyhelöihin, mutta minä en tyttöjen jutuista koskaan kiinnostunut. Korkokengät löysin parikymppisenä, kun tajusin, ettei pituutta enempää tule. Mekkoa opin käyttämään vasta keväällä. Ei enää tunnu jäykältä. :)
Osta esim. musta mekko, jossa on mielenkiintoinen leikkaus tai kangas. Sinne alle leggarit niin ei ole pelkoa paljastelusta. Jalkaan ballerinat.
Jos ostaa jonkun karsean tanttahameen tai kukkamekon ja panee alle rintaliivit ja housut ja sukkahousut ja jalkaan korkokengät ja käsivarteen käsilaukun, niin ei ole ihme, jos tulee pyntätty olo.
Mutta tänä kesänä olen jotenkin "herännyt", vau, näytän todella hyvältä mekoissa & hameissa. Olen luonteeltani vähemmän naisellinen, mutta nyt 3kymppisenä olen löytänyt naiseuden myös itsestäni.