Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri tunkee roskia postiluukusta ja seisoo päivät pitkät korva seinässä kiinni

Vierailija
13.07.2010 |

Sitten törkeästi vääristelee ja valehtelee meidän asioista kaikille.

Mitä tuollaiselle otukselle pitäisi oikein tehdä?

On jo tehnyt meistä yhden perättömän lastensuojeluilmoituksen missä valehteli että minä mm. muka syötän lapsilleni aikuisten lääkkeitä. Sossut onneksi tajusivat että tämä akankuvatus on umpihullu ja jättivät koko ilmoituksen omaan arvoonsa.

Fiksu päätös sossuilta. Nostan heille hattua etteivät tärähtänet naapurit kuormita turhaan lastensuojelua. Perättömista ilmoituksista voi kyllä nostaa aina kunnianloukkaussyytteen ja se on harkinnassa. Palkkaan parhaan asianajan. Mulla on siihen varaa.

Seinänaapuriin olen totaalisen kyrpiintynyt.

Koko piha karttaakin jo kyseistä kahjoa eikä hän vie koskaan lapsiaan edes pihalle.

Kyhjöttää vain neljän seinän sisällä lasten kanssa ja valvottaa lapsiaan puoleenyöhön ja pitää bileitä, kuten slummivuokrakasarmissa kasvaneilla white-trash-mammoilla on tapana.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyhjöttää vain neljän seinän sisällä lasten kanssa ja valvottaa lapsiaan puoleenyöhön ja pitää bileitä, kuten slummivuokrakasarmissa kasvaneilla white-trash-mammoilla on tapana.

Mutta eikos sulla sit ole tuo tapana, olethan naapuri ;oD

Vierailija
2/2 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee puolestasi lastensuojeluilmoitus äläkä pelkästään täällä päivittele. Lisäksi voit ilmoittaa hänestä isännöitsijälle. Lapset pitää saada turvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän