Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aika kurjaa tämä äitiys

Vierailija
13.07.2010 |

joutuu olemaan 9kk raskaana, raskausvaivoja ja pahimmillaan kroppa pilalla. Sitten joutuu olemaan äitiysloman kotona jos ei löydy työpaikkaa pitempäänkin. Sitten mies saa ryypätä jo raskausaikana nainen ei. Sitten kun lapsi on syntynyt on mies vapaa menemään kavereidensa kanssa ja äiti joutuu lapsesta huolehtimaan. Jos ero tulee niin kenellekkään ei kelpaa kun kroppa pilalla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pilaantunut" kroppa ei enää haittaa siinä vaiheessa, kun saa vauvan viereen. Itse murehdin raskausarpia raskausaikana, mutta nyt ei voisi vähempää kiinnostaa tiikeriraidoitus =) Niin ja jos jollekin miehelle raskausarvet ja pari lisäkiloa on ylitsepääsemätöntä, niin ei sellaisen miehen perään kannata katsella.

Enkä kaipaa yhtään ryyppäämistä. Siitä saa vaan huonon olon seuraavaksi päiväksi ja kyllä sitä ehtii sitten myöhemminkin, kun vauva on isompi. Tosin olen jo lähemmän 30-vuotias, joten olen ehtinyt vaikka mitä.

Mies on todella ajattelematon, jos aikoo mennä vapaasti vauvan syntymän jälkeen ja jättää hoitamisen äitille. On ihanaa saada luoda suhde omaan lapseen ja se luodaan hoitamalla ja olemalla lapsen kanssa.

Vierailija
2/3 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetin pientä lähes 6kk täysimetyksellä,(lähti muuten siinä sivussa 26kg elopainoa.. viimeeksi olin murkkuna tämän kokoinen!), tissitteli viimeisen kerran 13kk vanhana, eli mun kroppa oli hänen käytössään 2vuotta. Sinkku äiti olen ja kerään mukavasti katseita uimarannalla (uskalsin viimein ne bikinit pistää repsahtaneista tisseistä ja ällöstä raskausarpisesta välittämättä). Aivan mahtavaaa! Tunnen pientä ylpeyttä omasta kropasta, varsinkin ku vertaan johonkin lapsettomaan naiseen, jolla paikat tursottaaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt olis miehen vaihto ajankohtainen niin nyt sitten ei miestä enää saa. Ja kyllä mä tykkään juhlia vaikka olen pitkälti yli 30v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi