jos ei tunne vauvan liikkeitä mahassa, mihin soitetaan? (ov)
Eli soitanko neuvolaan vai äippäpolille?
Kommentit (16)
jos onkin hätä ja vielä jotain tehtävissä. Ei ne neuvolassa sitä lasta ulos saa..
juoda jotain sokeripitoista, mennä makuulle ja vaikka töniä vatsaa et siellä liikettä tuntuis?
Toivotaan että liikkeet alkaisi tuntua! Mut äippäpolille soittaisin ehkä mielummin...
Jos olet vikalla kolmanneksella, niin itse soittaisin äippäpolille.
Ennen vikaa kolmannesta soittaisin neuvolaan.
Itse soittelin äippäpolille, kun en tuntenut liikkeitä. Sinne heti ohjasivat käyrälle ja ultraan!
Ja siis pienesti on kyllä liikkeitä tuntunut tänään. Vauva muutenkin ollut koko rasauden ajan tosi rauhallinen tapaus. Mutta nyt vaan rupesi tulemana huoli että jos se ei liikkuisikaan, niin mitä sitten tehdä, mihin mennä/soittaa jne.
Mutta kiitos vastauksista :)
ap
Noilla viikoilla soitto suoraan sinne. Peukutukset, että vauvalla on kaikki kunnossa ja pian saatte tavata uuden elämän ihmeen.
Omani (2kpl) ovat kummatkin rauhoittuneet kovin ennen synnytystä, voisi olla sinullakin kyse siitä. bd
T: se joka viikoista kyseli
että ei mitään soittoja minnekään, jos liikkeistä on epäilystä. Suoraan vaan äitiyspolille tms, siellä tutkivat tilanteen.
Kerran olen joutunut käymään, onneksi kaikki oli kunnossa.
ensin juomaan sokeripitoista kylmää juotavaa, ja tönimään. Jos ei auttanut niin sinne sitten. Meni noin kymmenen min kun liike alkoi.
Voimia, se on kamala tunne!
käskivät tulla heti näytille. Ottivat sisälle sairaalaan ja ottivat säännöllisesti käyrää. Lapsi syntyi seuraavana päivänä. Ehkä lapsella oli vain vähän tilaa liikkua tai sitten vain nukkui pitkään.
vaikkei siellä ole ultraa siellä on dobbler ja sinne on paljon lyhempi matka