Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapset hoidossa ja olen mieheni kanssa

Vierailija
13.07.2010 |

kahdestaan kotona.Teemme molemmat omia juttuja,emmekä paljon puhu toisillemme! Aar,ottaa päähän tämä hiljaisuus...menimme jopa eri aikaan nukkumaan...ei ole kiva tilanne,toivoisin joskus edes keskustelua ja yhdessä oloa...olen tosi surullinen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotatko miehen yllättävän jollakin romanttisella kynttiläillallisella?

Vierailija
2/5 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aattelin että hän haluaa olla rauhassa.Ilman lapsia täällä ois kovin,kovin hiljaista.Lapsille hän kyllä puhuu ja on heidän kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää vaikka aamupalalle jonnekin ulos ja sen jälkeen hengailette kaupungilla ja otatte sen asenteen, että kerrankin on helppoa olla liikenteessä, kun lapset eivät ole mukana ja kahdestaan on kivaa!

Vierailija
4/5 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tee itse jotain asialle, äläkä odota, että mies tekee ensin. Ehdota jotain kivaa tekemistä yhdessä, kaupungilla käyntiä tms. Voihan olla, että mieskään ei uskalla tehdä aloitetta, jos sinä vaikka hänen mielestään näytät vihaiselta....

Vierailija
5/5 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aina palattu.Haluaisin keskustella minulle tärkeistä asioista ja mitkä vaivaavat minua...itken joskus metsässä kun en voi enkä saa sanottua miehelleni mitään,olen vain hiljaa..Olen hieman ylipainoinen,mieheni tykkää vaaleista laihoista naisista.Naapuriin muutti kuukausi sitten virolainen nainen joka lenkkeilee joka aamu meidän keittiön ikkunan edestä....aina miheni kehuu naista kuinka kaunis on.Pidän kyllä itsestäni ulkoisesti huolta..en tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi