Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyselin täällä otanko kissan mukaan mökille, ja ette arvaa mitä tapahtui:

Vierailija
23.07.2010 |

Me jätettiin kissa kotiin ja tutun tutun tuttu rekrytoitiin hoitajaksi, vaikka niihin mökkeihin olisi saanut ottaa lemmikin. Perille päästyämme seuraavana päivänä oli kaikkialla a4-lappuja puissa ja seinissä, että kissa kadonnut. Kyllä tuntui mukavalta, kun oma kissa oli turvassa kotona, mutta ihan kamalalta vieraan kissan puolesta ja vielä kamalammalta ajatus, että itse oltaisiin sinne metsän keskelle kissa hukattu.

Viiden päivän päästä, kun itse lähdimme pois, niin edelleen oli nuo laput puissa. Mitä luulette, sinnekö jäi kissa? Mökeissä oli myös muutamia koiran omistajia ja he varmaan olisivat koiraa ulkoiluttaessaan huomanneet, jos olisivat kissaan törmänneet.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoa ettei vois vähempää kiinnostaa

Vierailija
2/6 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselisit tuolta lemmikkieläin osiosta kas kun lapset ja koirat eivät kuulu samaan kategoriaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselisit tuolta lemmikkieläin osiosta kas kun lapset ja koirat eivät kuulu samaan kategoriaan.

Vierailija
4/6 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kissaa pitäisi vapaana yhtään missään! Ulkoilu valjaissa tai ulkotarhassa.

Vierailija
5/6 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät tiedä maalla olevia vaaroja. Itse olen asunut nuoruuteni maalla (kesämökkien keskellä) ja monesti mökkiläiset hukkasivat kissansa. Joskus kissoja ei koskaan löytynyt. Joko ne lähtevät liian pitkälle reissulle tai voivat joutua esimerkiksi kettujen suihin, näin kävi meidän omalle kissalle. Lähimaastossa oli kettujen pesiä ja siihen aikaan kun ketuilla on poikaset ravinnosta on pulaa ja mikäli kissa ei hoksaa pelätä kettua, voi se joutua lounaaksi. Mikäli kissa on tottunut esimerkiksi koiriin, ei se osaa paeta saalistavaa kettua riittävän nopeasti.

Nyt kaupunkilaisena en päästäisi maalle tottumatonta kissaa vapaaksi mökkeillessä. Liian paljon olen nähnyt noita katoamisia.

Vierailija
6/6 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kissa tuon viiden päivän jälkeen vielä löytyäkin. Kerran naapurina olleen mökkiläisen kissa katosi ja perheen lähtiessä jo helsinkiä kohti kissa jäi maalle. Löysimme kissan 3viikon päästä ladostamme nukkumasta. Ihan hyvissä voimissa oli. Tiedä sitten oliko käynyt jossain pidemmällä vai majaillut viikko tolkulla lähistöllä. Katoamisen aikoihin kävimme kyllä meidän ulkorakennukset läpi eikä kissaa silloin nähty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme