Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko teidän parisuuhteella vaikeaa kun lapset olivat pieniä?

Vierailija
12.07.2010 |

Kauanko meni että yhteiselo parani? Välillä tuntuu ettei me vaan enää ymmärretä toisiamme mieheni kanssa, kummatkin varmaan odottaa toisilta liikaa! Lapsemme on kohta kaksi vuotias, tuntuu että viimeinen vuosi on ollut yhtä kriisiä. Rakastamme silti toisiamme todella paljon emmekä halua luovuttaa vielä koska elämässämme on myös paljon iloa. Helpottuuko elämä kun lapsi menee tarhaan ja meistä tulee ns. tasavertaisia kotitöissä, vai onko luvassa vielä suurempi katastrofi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitänyt pojastani huolta kotona, olisikohan se ollut sitten parempi että on millon sattuu kenen tahansa hoidossa.

Vierailija
22/28 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä aina töissä ja rahat loppu? Miksei sinulla ole ollut siellä hoitolapsia edes? Ei olisi ollut niin turhauttavaa olla toimettomana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tullut tänne riiteleemää kenenkään kanssa joka ei minua tai perhettämme tunne. Eikä meillä ole rahat loppu, sen takia mies duunia painaakin että voidaan joskus tehdäkin jotain kivaa yhdessä. olen monesti sanonut että alä mene kyllä me pärjätään mutta on sanonut että täytyy, minkä minä sille voin. ap

Vierailija
24/28 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
25/28 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaat kotona yhden lapsen kanssa turhan panttina. Mies painaa niska limassa töitä ja sinä sitten vielä riitelet päälle.

Käsittämätön ruikuttaja olet! Kasva aikuiseksi.

Vierailija
26/28 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut nyt meen, hyvää kesää :)

Vierailija
27/28 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuilija joka pilaa kaikki keskustelut.

Vierailija
28/28 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vasta 1 lapsi mutta hän on yli vuoden joten vauvavuosi on tuoreessa muistissa. Olemme oikein puhuneetkin että olemme sopeutuneet niin henkilökohtaisesti kuin perheenä ja parina hienosti.

Toki tulee arkista kärhämää jos väsyttää, mutta se on kuitenkin yhä melko harvinaista ja yleensä meillä on vain tosi iloinen ja rakastava tunnelma. Tätä varmasti auttaa se, että olemme olleet yhdessä vasta 3v, lapsemme on nukkunut hyvin ja menee aikaisin nukkumaan, eli meillä on joka ilta yhteistä ja omaa aikaa, työmatkat ovat lyhyitä ja itse palasin töihin osa-aikaisesti jne. Eli arkea on myös tietoisesti helpotettu ja toisesta ja parisuhteesta ja ITSESTÄ pidetty huolta.

Itse esimerkiksi huomasin että aloin olla hieman ahdistunut kotona oloon. Se purkautuu helposti turhautumisena toiseen vaikka ei johtunut hänestä. Olen ollut tosi iloinen siitä että nyt olen töissä 3pv viikossa.

Saamme talvella toisen lapsen ja tiedän että paljon tätä rankempia aikoja varmasti tulee mutta en hetkeäkään epäile selviytymistämme

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä