Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten teidän työpaikalla suhtaudutaan, kun joku eroaa?
02.07.2010 |
Ja ei sitten näitä vastauksia "Miten pitäisi suhtautua? Ihme kysymys!"
Välinpitämättömästi? Empaattisesti? Vahingoniloisesti?
Kommentit (3)
Useimmat eivät edes taida kertoa ja asia ilmenee vasta myöhemmin esim. lomia järjestellessä tai joulusuunnitelmista puhuttaessa. Kommentit ovat luokkaa: 'No voi harmi, tsemppiä vaan'.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos kertoo, niin suhtautuminen on empaattista, osalla varmaan välinpitämätöntä. Mutta ei kenenkään eroa ole kauheasti jauhettu.
Alue: Aihe vapaa
Jos lähtee parempaan työpaikkaan niin onnitellaan, jos jää työttömäksi niin vähän ihmetellään että mitähän varten...