Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alavatsakivut

12.07.2010 |

Moi,

mulla nyt rv 8 menossa ja kärsin alavatsakivusita. Tätä kipuilua ollut koko ajan ja alan olla jo vähän huolestunut, että kuuluuko tämä asiaan.

Onko muilla ollut samaa ja miten kävi?

Kiitti vastauksista!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko olla kohdun kasvukipuja?

Vierailija
2/6 |
13.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä oli sama esikoista odottaessa ja nyt uudestaan toista odottaessa. Molemmilla kerroilla lähetettiin alkuraskauden ultraan kohdunulkoisen raskauden epäilyn takia, mutta kaikki näytti olevan kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viikolla 5, ja koko ajan on ollut alavatsakipua. Tänään tosin ei enää niin paljon kuin muina päivinä. Kipu ei ole mitenkään hirveän kovaa, sen kanssa kyllä pärjää, mutta sellaista että siihen kiinnittää huomion.

Vierailija
4/6 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia varmastikin.

Itse olen ymmärtänyt niin, että kaikki siedettävissä oleva kipu on ihan normaalia, ja kuuluu raskauteen.

Jos kyse olisi vaikka kohdunulkoisesta, niin kipu olisi kai jatkuvasti lisääntyvää, ja nopeasti sietokyvyn ulkopuolella. En ole moista kokenut, mutta näin olen antanut itseni ymmärtää.

Ajattelisin, että jos kipu on sellaista jota kuulostelet ja mietit, niin se on normaalia. Jos se on sellaista joka muistuttaa olemassaolostaan joka hetki ilman kuulostelua, tuntuu sietämättömältä ja häiritsee elämää, niin sitten voi olla ihan hyvä tutkia asia...

Vierailija
5/6 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että on harmitonta kipuilua. Käsittääkseni aika monella sellaista on.

Mulla ei tässä raskaudessa (nyt rv 15) ole ollut oikeastaan muita kuin repäisykipuja. Edellisessä raskaudessa, joka meni kesken rv 11 oli keskenmenovuodon alkua edeltäneellä viikolla lievähköjä menkkamaisia kipuja ja siinä ei sit hyvin käynytkään.

Mulla siis näin, mutta en halua pelotella. Olen kuullut, että monilla on alkuraskaudessa jonkin verran alavatsakipuilua, joka on ihan harmitonta.

Vierailija
6/6 |
23.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ekassa raskaudessa säryt oli monasti tosi kovia. Tokassa raskaudessa ei niin kovia eikä niin usein.