Tämä ketju vain 60-luvulla syntyneille. Kesämuistoja.
Itse muistan kesästäni nukkumiset oranssisessa Tena vankkuri-teltassa ja Panasonic-nauhurissa soi finnhitsit, esim. biisi mun mummuni muni mun mammani. Juotiin vihreää Rymdiä ja syötiin Cream Crackereita. Ja apu-lehdestä leikattiin Silvia-paperinukke.
ap s. 1967
Kommentit (64)
ja sinne tuli myös serkkuja ja uitiin paljon ja leikittiin ja kivaa oli. Vanhemmat kävivät lauantaisin jossakin lavatansseissa ja tulivat puoliltaöin kännissä takaisin, mummi vahti meitä sillä aikaa.
Kaupungissa juoksin paljain jaloin ja asvaltti oli ihanan kuuma jalkojen alla ja aurinko paistoi koko kesän. Lipsiä ostettiin ja merkkareita ja avaruusrahoja.
ja mustikkamaitoa myöskin. Mummu teki "mansikkahöttöstä" joka oli ihan tavallinnen ohut kakkupohja, sen jäälle mössättiin mansikoita ja kermavaahtoa päälle ja mansikoita koristeeksi. Ai, että oli hyvää. Finnhitsit soi aina, itse veivasin Freemanin Ajetaan me tandemilla kymmeniä kertoja ja mummu kauhisteli, kun siinä oli kirosana! Taiska muuten lauloi sen Miksi näin -kappaleen. Merja Rantamäki lauloi sellaisen kappaleen kuin Jossain. Voi sentään! Kauppa-autolta sai karkkiaskin 20 pennillä, sinne mentiin aina äidin kanssa yhdessä ja tietenkin äidin ompelema lyhyt mekko päällä. Pikku Fiatin takapenkillä olen minä voinut huonosti mutkaisilla sorateillä.
Ketjunne katkesi mitä julmimmalla tavalla. Buahahaa.
ja sinne tuli myös serkkuja ja uitiin paljon ja leikittiin ja kivaa oli. Vanhemmat kävivät lauantaisin jossakin lavatansseissa ja tulivat puoliltaöin kännissä takaisin, mummi vahti meitä sillä aikaa.
Kaupungissa juoksin paljain jaloin ja asvaltti oli ihanan kuuma jalkojen alla ja aurinko paistoi koko kesän. Lipsiä ostettiin ja merkkareita ja avaruusrahoja.