Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minä en saisi luottaa Jumalaan niinkuin lapsi isään

Vierailija
12.07.2010 |

vaan saisin uskoa vasta sitten kun on todisteita?

Mark. 10:13-16: Sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä sen kaltaisten on Jumalan valtakunta. Totisesti minä sanon teille: Joka ei ota Jumalan valtakuntaa vastaan niin kuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin yritän tehdä.

Vierailija
2/14 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pidä asia omana tietonasi. Henkilökohtainen asia. Etenkään älä ole olevinasi parempi kuin muut. Älä julista.

En minä julista ympäriinsä suojelusenkeleistäni ja muista enkeleistä ympärilläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pidä asia omana tietonasi. Henkilökohtainen asia. Etenkään älä ole olevinasi parempi kuin muut. Älä julista.

En minä julista ympäriinsä suojelusenkeleistäni ja muista enkeleistä ympärilläni.

Tottakai saa puhua. Ja pitääkin. Ei uskovankaan tarvitse missään kaapissa olla jos ei kerran homonkaan.

Vierailija
4/14 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa puhua. Ja pitääkin. Ei uskovankaan tarvitse missään kaapissa olla jos ei kerran homonkaan.

Toistan: älä ainakaan puhuessasi asetu toisen yläpuolelle tai sääli: minä pääsen taivaaseen, sinä et tms.

Vierailija
5/14 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/14 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pidä asia omana tietonasi. Henkilökohtainen asia. Etenkään älä ole olevinasi parempi kuin muut. Älä julista. En minä julista ympäriinsä suojelusenkeleistäni ja muista enkeleistä ympärilläni.

Toistan: älä ainakaan puhuessasi asetu toisen yläpuolelle tai sääli: minä pääsen taivaaseen, sinä et tms.

Vierailija
7/14 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysty enkä halua. Älä siis tuputa mulle.

Vierailija
8/14 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle puhut niin varaudu rankkaan alatyyliseen kritiikkiin. Ei kiinnosta hihhulit, ei se mitä puhelinmyyjillä on tarjota, ei feissarit, ei kerjäläiset....

Vierailija
9/14 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pidä asia omana tietonasi. Henkilökohtainen asia. Etenkään älä ole olevinasi parempi kuin muut. Älä julista. En minä julista ympäriinsä suojelusenkeleistäni ja muista enkeleistä ympärilläni.

Uskotaan ja ollaan niiin hyviä ja hurskaita.

Mutta ei hyväksytä ihmisiä sellaisena kuin he ovat.

Oksetiokseti. Ulkokultaista uskovaisuutta!

Vierailija
10/14 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähetyskäskyn on Jeesus meille antanut, joten lupa on puhua.

Vierailija
11/14 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähetyskäskyn on Jeesus meille antanut, joten lupa on puhua.

Vai miten se menikään...

Vierailija
12/14 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uskovan pitää nykyään kuunnella joka tuutista kuinka homous pitää hyväksyä..

että julkisen palvelun talo YLE suoltaa televisiosta ja radiosta jumalanpalveluksia jne aamuhartauksia.

Vierailija
13/14 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tulet samalla selostamaan nollatietämyksellä evoluution aukoista, se rupeaa helposti ärsyttämään.

Vierailija
14/14 |
12.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni voit myös julistaa uskoasi aikuisille ihmisille, jos haluat. Varaudu kuitenkin siihen, että jos pidät omaa uskontoasi parempana kuin muiden ihmisten uskontoja tai maailmankatsomuksia, sinuun ei välttämättä suhtauduta kovin ystävällisesti. Jos haluat, että sinun uskontoasi kunnioitetaan, kunnioita myös muiden maailmankatsomuksia.

Lapsille ei kuitenkaan pitäisi mennä tuputtamaan esim. päiväkodeissa ja kouluissa mitään uskontoa tai maailmankatsomusta, vaikka lähestyskäsky tai jokin muu kuinka velvoittaisi.

Uskonnonvapaus tarkoittaa paitsi oikeutta uskontoihin myös oikeutta uskonnottomuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi