Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen Katuma (Hämeenlinnassa) asuinalueena?

Vierailija
12.07.2010 |

Meille tarjottiin VVO:n asuntoa Katuman asuinalueelta, Katumantieltä.

Millainen alue on lapsiperheelle? Onko kovinkin levontonta vai rauhallista?

020202:n kartan mukaan kävelijän täytyisi kiertää keskustan kautta jos haluaa Visamäen alueelle (korkeakouluille). Siitä meni tie suorempaakin mutta siitä ei ilmeisesti pääsisi kävellen. Onko oikeasti näin?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhun tie 16 ei kanata asua isänöitsiä tulee omilla avaimilla kun ei ole kotona mula kävi olin suikussa kun isänöitsiä tuli asuntoon ilman luupaa se on kuulema vvo olla tapa et menän asunton isänöitsiä mene koska vaan asuntoon avaimilla

Vierailija
42/63 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkä muutako karhun tie 16 paska paika kaiki valitajat huume hörhöt muuta ja isänöitsiä on aivan paska mä muutan pois 5 muutakin asukasta muuta pois kun isänöitsiä on paska eikä hoida homia ei kanata maineta pilata askan takia

Vierailija
44/63 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noista vaihtoehdoista valitsisin niin muuttaisin kettumäkeen. Tiiriö lähellä, kaupunki ym ym. Itse olen asunut nummella joskus nuorena (ta.fi) heillä asuntoja myös hätilässä. Tuo nummi on vähän niin ja näin mutta tuon firman kyseinen kerrostalo oli mukava ja niin alueen reunalla että oli jees. Itse tykkään loimalahdesta, vuorentaasta, myllymäestä, kankaantaustasta ja hirsimäki on ihanaa aluetta. Mutta n. 7km keskustasta että vaatii melkein auton. Itäpuolelta on vähemmän kokemusta. Mutta esim. Sairio tuntuu viihtyisältä.

Vierailija
45/63 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuliko se isännöitsijä omilla avaimillaan asuntoon?

Vierailija
46/63 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parola on kans kiva. Oma nurkkaus.

mylly,älä kai lapsiperheille. Mun mielestä se Kauriala olis kans kiva.

Katuma-järven seudusta olen minäkin paikallisista kuullut...rauhatonta.

en ole paikkakuntalainen, mutta olen kuunnellut sillä korvalla, kun mietin jossain vaiheessa sinne muuttoa.

kannattaa kuulostella koulut ja päiväkodit....ovatko rakennukset kunnossa... Luin aika monta homeartikkelia.

Vierailija
47/63 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2010 klo 08:07"]

Olen asunut Kettumäen alapuolella Ojoisilla ja koko tämä alue on ihanteellista lapsiperheille. Sijainti on erinomainen ja toistaiseksi en ole kuullut mitään negatiivista.

[/quote]

sinä lähellä on kiva pikku lampi kesäkeleillä.

ja palvelut ainakin...entä lähellä? Millaiset koulut?

Vierailija
48/63 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule katumaan.

Vierailija
49/63 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt käikälään muuttako, toissa päivänä pyöräilin sinne ja piikkejä löytyi kaikkialta.. Katinen on hyvä, päiväkoti ja koulu ja uusi s-market tulossa :)

Vierailija
50/63 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katuma aivan viimeinen paikka Hämeenlinnassa, johon kannattaa muuttaa. Oikeasti. Olen asunut Hämeenlinnassa 20 vuotta. Kaivohaka on paljon parempi, mutta ei mikään erityisen hyvä sekään.

Vierailija
51/63 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katumalle vaan. Ihmissaastojen aateliset ne täällä porskuttaa. Lasoleja sekä nistejä löytyy jos vaikka elämä alkaa potkimaan päähän urakalla ja kaikki tuntuu vastatuuleen kusemiselta (sut irtisanotaan, avioero tai vaikka sairastut) niin kyllä löytyy porukat jossa jatkat elämäsi alamäkeä. Ulkomaalaisista ei ole pahaa sanottavaa, paitsi niistä jotka on "paikallistuneet". 

Vierailija
52/63 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käikälää suosittelen lapsiperheille! Asumme itse tässä kaupan vieressä ja päiväkotiin on kahden minuutin kävelymatka :) Rauhallista lapsiperhe seutua, lähinnä vain rivareita, joissa ihanat takapihat. Dösät kulkee hyvin, kaksi vuoroa menee puolen tunnin välein keskustaan. Ison tien varreltakin menee yksi .
Katuma taas.. Aina aamuisin kun sieltä kautta kulkee, näkee melkein aina puoli yhdeksän aikaan jonkun juopon pysäkillä tissuttelemassa.. Epämääräistä porukkaa.. :/

Vierailija
53/63 |
22.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet katumaan!

Mikä mainoslause.  ;)

Vierailija
54/63 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saatana jätkä on kujalla.. kirjottanu ties monena eri päivänä samallaista sekasta tekstiä. no joko muutit pois?

Vierailija
55/63 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuttaakaa käikälä/harviala/tarvasmäki alueelle jos mahdollista! tarvasmäki alle 10 vuotta vanha okt asuinalue, harviala vähän kauempana. itse kirkonkulman koulua (ala-aste käikälässä) käyneenä voin sanoa että on tosi kiva ja hyvä koulu, kolme vuotta sitten kokonaan uusittu! :)

Vierailija
56/63 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit hämeenlinnasta puhuivat vuosia sitte että katuma on huono paikka Mutta se maine on vaan koska aikoja sitte oli sielä kaikenlaista porukka. Nykuaikana on se kesällä tosi kaunis paikka ja on se kyllä rauhallinen paikka. Ite oon muutamassa sinne. Eli siis 10 pisteista annan 6 tai 7. Ongelmia on muuallakin ei vaan katumalla.

Vierailija
57/63 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tosi paljon lapsiperheitä en voi sanoo että olis vaarallista jos lapset aina juokse ulkona ja kesällä on niistä katu täynnä.

Vierailija
58/63 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katumalla asunut useamman vuoden. Tykkään kovasti. Saanut olla aivan rauhassa, ei minkäälaista ongelmaa. Talossani asuu lähinnä perheitä, joilla pieniä lapsia.

Nautin Katuman luonnonläheisyydestä, ihana rantatie, metsä vieressä lenkkipolkuineen sekä hyvä uimaranta.

Bussit kulkee mukavasti melkein oven edestä, joka on mieluisa asia monelle paikallisliikennettä käyttävälle. Suosittelen lämpimästi Katumaa. Tottakai joka kaupungin osalla löytyy huonotkin puolensa, itselläni ei tule mieleen mitään mikä olisi haitannut millään tavalla.. Ehkä saisi olla joku pieni kauppa kioskin lisäksi, tosin S- marketti on kävelyetäisyydellä.

Vierailija
59/63 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käikälää suosittelen lapsiperheille! Asumme itse tässä kaupan vieressä ja päiväkotiin on kahden minuutin kävelymatka :) Rauhallista lapsiperhe seutua, lähinnä vain rivareita, joissa ihanat takapihat. Dösät kulkee hyvin, kaksi vuoroa menee puolen tunnin välein keskustaan. Ison tien varreltakin menee yksi .

Katuma taas.. Aina aamuisin kun sieltä kautta kulkee, näkee melkein aina puoli yhdeksän aikaan jonkun juopon pysäkillä tissuttelemassa.. Epämääräistä porukkaa.. :/

Oikeasti, puoli yhdeksältä? Vaikka alkoholin myynti alkaa vasta yhdeksältä? Ei sitten voi kovin paha alkoholiongelma olla, jos sitä on edelliseltä päivältä jäänyt. Vai onko siellä pimeää myyntiä?

Vierailija
60/63 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta millaisia on ne Katuman pikkulapsiperheet? Suurella todennäköisyydellä sossuväkeä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän