Lue keskustelun säännöt.
goSupermodel hidastelee :( muilla?
11.07.2010 |
juniordeesigner-kisan aikaraja menee umpeen puoliltaöin, ja tyttären malli on ollut hyväksyttävänä koko llan :( tosi kiva jos koko viikonlopun uurastus menee hukkaan..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ketuttaa kyl, tytön puolesta :(