Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko siis tosi, että joidenkin mies ei pysty olemaan ilman edes kuukautisten aikaan???

Vierailija
10.10.2005 |

Me ainakin mieheni kanssa ollaan sitten muuten vain lähekkäin ja se seksikin maistuu sitten huippuhyvältä viikon tauon jälkeen. :q

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisten aikaan voi oikein siististi harrastaa anaaliseksiä, tampoonikin voi olla samaan aikaan emättimessä.

Vierailija
2/23 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ollaan normaalisti yhdynnässä. t. 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kummallista siinä nyt on?

Vierailija
4/23 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on musta jotenki sairasta sekoittaa vertavuotava p*llu himoon, ja oon satavarma että mun mies ei siihen haluais alkaa menkkojen aikaan!

Vierailija
5/23 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaimpina vuotopäivinä ei kyllä tee mieli mutta silloin kun vuoto on niukempaa. Pyyhe alle vaan ja menoksi.

Vierailija
6/23 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas kumpaakaan ei menkat hidasta.

Vierailija:

No on musta jotenki sairasta sekoittaa vertavuotava p*llu himoon, ja oon satavarma että mun mies ei siihen haluais alkaa menkkojen aikaan!

Vierailija
7/23 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs ihme siinä on kun ei tee mieli...

Vierailija
8/23 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi kun käytän ehkäisyrengasta, niin juuri silloin kun rengas ei ole paikoillaan, eli kuukautisten aikana, ovat haluni suurimmillaan.

10

Vierailija
9/23 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sitten suihin tai laittaa tissien väliin.

Eipä siihen kukaan toinen ole mikään sanomaan, saako kuukautisten aikana rakastella vai ei, itsestähän se on kiinni.

Ei kai kuukautiset ole mikään niin pyhä juttu, että niiden takia pitäisi " osata hillitä himonsa" ? :D

Vierailija
10/23 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAIRASTA! HAKEUTUKAA HOITOON! SAIRASTA! HAKEUTUKAA HOITOON! SAIRASTA! HAKEUTUKAA HOITOON! SAIRASTA! HAKEUTUKAA HOITOON!SAIRASTA! HAKEUTUKAA HOITOON! SAIRASTA! HAKEUTUKAA HOITOON! SAIRASTA! HAKEUTUKAA HOITOON! SAIRASTA! HAKEUTUKAA HOITOON! SAIRASTA! HAKEUTUKAA HOITOON! SAIRASTA! HAKEUTUKAA HOITOON!

Vierailija
11/23 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

10

Vierailija
12/23 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti me rakastellaan kuukautisteni aikana.

10

Vierailija
13/23 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekstailla vuodon aikana. Ite oon vaan niin kipiä (endometrioosi) etten vois kuvitellakaan saavani parrua sisuksiini...

Vierailija
14/23 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole koskaan kertonut minulle, ettei kuukautisten aikana voisi harrastaa seksiä... Täytyykö nyt jo sitten tässä iässä lopettaa? :oD

Vierailija
15/23 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla naisilla on ihmeellinen harhakäsitys näköjään, että jos itselläni on runsas vuoto ja kivuliaat kuukautiset, niin ihan varmasti myös muilla on...

Naisten hormonitasapaino vaihtelee aika runsaasti kierron aikana ja toisilla vaihtelu määrää elämää ja toisilla ei. On naisia, jotka eivät kuukautisten aikana voi ajatellakaan seksiä, ja sitten on taas niitä joita suorastaan panettaa.

Itse en kuulu kumpaankaan jälkimmäisestä - monesti mukavuussyistä (kauhea sotku) jätetään penetraatio väliin (tämähän siis on vain pieni osa rakastelua), mutta muuten touhuillaan kyllä. Jos käy liiaksi tekemään mieli, niin mikäs siinä, pyyhe alle tai vaikka suihkuun hommiin... :-)

Hygieniafriikiltä mieheltäni joskus kysyin, eikö miehellä katoa halut veren valuessa pitkin reittä. Sanoi että eipä tuota juuri munalla erota, onko kosteus verta vai jotain muuta. Jos tietää että verta tulee, sanoi yleensä katselevansa sitten aktin aikana jotain muuta kuin jalkoväliäni... :-)

Vierailija
16/23 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on oltu viimeisenä päivänä ja sekin on hänestä jo kyllin ällöttävää, kun on elin veressä. Saati että sitä verta olisi ihan oikeasti esim. sängyllä. Hyi yök, en kyllä haluaisin minäkään.

Niin ja muuten on se sen verran pyhää, että raamatussakin neuvotaan olemana olematta sillai menkkojen aikaan ;)

Vierailija
17/23 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa lopetetaan nytkään : D

Vierailija
18/23 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viera

Vierailija
19/23 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ajatellut että siinä olisi mitään outoa ennen kuin luin tämän ketjun....

kyllä myö vaan huiskitaan, ei miestä pikku roiskeet haittaa :) ja kun ihteeni haluttaa just sillon eniten....

Vierailija
20/23 |
10.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla aika despoottimiehen vallan alla kun teillä näköjään harrastetaan seksiä vain miehen tahdosta. Meillä kyllä minäkin välillä haluan. Jopa kuukautisten aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän