Aivan mahtava idea! Ei enää jokakeväistä koirankakkaongelmaa!!
www.koirankakkaroskis.fi
Tuolta vaan tilaamaan ilmaista tarraa omaan roskikseen ja johan alkaa jätösten kerääminen, kun on paikka, jonne se kakkapussi tiputtaa!
Kommentit (27)
Niin eniten sitä paskaa oli just niiden ympärillä. En tiedä oliko joku mielen osoitus, ei ainakaan sattumaa.
Kyseisten koirien omistajien täytyy olla jotenkin todella vajaaälyisiä tai muuten vaan idiootteja. Fiksu ja muut huomioonottava koiranulkoiluttaja kerää kakan ja vie sen roskikseen (koirankakkaroskikseen)
kalikka kolahtaa." Ihme selityksiä jaksaa koiran omistajat selittää; ei jaksa/pysty/viitsi kantaa koirankakkapussia kotiroskikseen...
Siis mitä???
Silloin kun sen koiran päättää ottaa itselle, niin pitää ymmärtää, että ihan oikeasti ne kakat pitää kerätä ja korjata sieltä ulkoa roskiksiin!!
HALOO! Herätkää te ihme selittelijät! Mun mielestä vois palkata koiranulkoiluttaja kyttiä jotka ottais koirat pois ihmisiltä, jotka ei viitsi niitä kakkoja kerätä!
Niin eniten sitä paskaa oli just niiden ympärillä. En tiedä oliko joku mielen osoitus, ei ainakaan sattumaa.
Kyseisten koirien omistajien täytyy olla jotenkin todella vajaaälyisiä tai muuten vaan idiootteja. Fiksu ja muut huomioonottava koiranulkoiluttaja kerää kakan ja vie sen roskikseen (koirankakkaroskikseen)
Itselläni ei ole mitään koiria vastaan, eikä ne kakatkaan yleensä kauheesti häiritse. Nyt on tietysti paha tilanne kun on niin paljon lunta että koirien on pakko kakata melkein tielle.
jotka jättävät kakat kaduille, itseä ketuta kävellä paskan keskellä???
Minua ainakin ärsyttää suunnattomasti. Sen vuoksi ei tulisi mieleenkään jättää koirani kakkaa kadulle/kadun vierelle, koska näkisin sen saman paskaläjän itsekin päivittäin. Joten kannan kakkapussia kiltisti kotiin asti, koska lähistöllä on erittäin vähän roskiksia.
Olen kuullut, että Helsingissä on joskus tutkittu, että roskaaminen ylipäätään vähenee, jos roskiksia on vähemmän. Uskomatonta, mutta ilmeisesti roskisten ympäristöt roskaantuvat eli roskataan niin pahasti, ettei roskiksia kannata siisteyden nimissä lisätä. Toivon silti yksityiskotien roskiksiin noita koirankakkaroskis-tarroja, koska en kehtaa laittaa kakkapussia kenenkään roskikseen ilman lupaa ja kyllähän se joskus harmittaa kävellä kauniissa säässä kilometrejäkin paskapussi kourassa.
t. pikkukoirsn omistaja Helsingistä
Meilläpäin riittää ihan koirankakkaroskiksiakin, vaan eipä se auta. Ihan nätisti on kakat maassa mm. roskiksen vieressäkin.
Kun ei tajua, ei tajua.
koiranomistajat. Asun USAssa ja taalla kaikki keraavat koiriensa kakat. Koko asuntoalueellamme ei ole yhtakaan julkista roskista joten kotiinsa kantavat ne pussit ihan kiltisti.
Joskus koira pääsee änkeämään itsensä kakkaamaan sellaiseen paikkaan, ettei sinne itse pääse perässä. Mutta lähtökohtaisestihan tämä on loistava idea. Meidän kotinurkilla onneksi on "koirankakkaroskiksia" ja tavallisia roskiksia kaupunginkin puolesta useampia.