Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei onnistunut laihdutus kesälomalla

Vierailija
11.07.2010 |

voihan perse!!!Yhtään kiloo ei oo tippunu kun on ollu koko aika nälkä ja kaikenlaista mässytystä ja juhlaa ja grillausta ja viininlipitystä. HUOH. Saa siis mennä samanlaisena tankkina takas duuniin. No on sentään väriä ihrassa....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua laihtua, mutta en saisi lihoa. Ja nyt on 2 kg tullut. Voihan gerbera.

Vierailija
2/4 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noista syistä mit sanot: on juhlia, grillausta, viiniä, epäsäännöllistä elämää.

Mä aloitin laihdutuksen jo keväällä, mutta tosiaan tässä kesällä se on vähän hankalampaa, kun tulee kyläiltyä, ja silloin on aina herkkuja tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tullut pari kiloa, sormet ja varpaat kuin nakit.

Vierailija
4/4 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jojoilija ja yritän päästä siitä, lihoin talvella 8kg ja keväällä laihdutin ne pois. Kesän tavoitteena oli olla jojoilematta ja pitää nykyinen paino 64kg, tähän mennessä olen onnistunut:) grillattu on melkein joka päivä mutta kananfilettä/kalkkunaa/kalaa salaatin ja uusien pottujen kanssa ei voi sanoa lihottavaksi, ja semmoinen grilliruoka riittää mulle. Jätskiäkin olen syönyt melkein joka päivä mutta jättänyt sitten iltapalan pois. Eli aamupala, grilliruoka, jäätelö, siinä mun päivän eväät:D tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän