Virtsanpolttelua seksin jälkeen, kuivat limakalvot?
Oisko kenellääkään kokemusta tällaisesta?
Harrastimme nykyisen miesystäväni (seurusteltu 2kk) kanssa paljon ja aika rajua seksiä yhden illan aikana. Seuraavana päivänä minulla alkoi kova polttelu virtsatessa, aiempaa tiheämpää tarvetta ei kuitenkaan ollut.
Kävin lääkärissä ja virtsatientulehdusta ei ole. Viljelykin tehtiin ja on negatiivinen. Nyt kun on pari päivää poltellut niin oireet ovat lähes hävinnneet. Olen rasvannut alapäätä kun se oli hieman pienenpienillä haavoilla seksin jälkeen.
Onko muille käynyt näin? Kokemuksia?
Hermostutttaa vain että ei kai ole kyse jostain sukupuolitaudista esim. klamydiasta? Vai voiko näin käydä vain seksin takia?
Mitään muuta vaivaa ei ole, ei valkovuotoa eikä kutinaa eikä kuumeilua.
Kommentit (4)
tulla ihan seksistä. Itselle käy aina noin jos seksissä on ollut pidempi tauko. Ja jostain syystä nykyisen mieheni kanssa ei alapäät tahtoneet millään sopia yhteen. Tai siis meni pitkään ennen kuin seksin jälkeen ei kirveltänyt ja ollut noita kuvailemasia oireita. Ei kuitenkaan ollut mitään tautia, kävin testeissäkin.
Nytkin jos mies on pitkällä työmatkalla, pari ekaa seksikertaa sen jälkeen käy noin, sitten taas alapää tottuu.
Juo paljon vettä, helpottaa sitä kirvelyä pissatessa vaikkei tulehdusta olekaan.
Apteekissa on myös alapään voidetta jota itse käytin. Valkoinen tuubi, vaaleanpunainen korkki. Sitä oli kevyempää ja tuhdimpaa, sopii juuri suojaamaan alapäätä hankaukselta yms. Olen laittanut sitä välillä ennen seksiä ja seksin jälkeen jos on ollut tuota kirvelyä yms. Ei ole kallista ja saa ilman reseptiä.
kiitokset vinkeistä! Joo nyt kävi niin että en ollut vielä aluksi varmaan ihan tarpean kostea, pitää ensi kerralla ottaa pidempi esileikki ;-)
Oletteko käyttäneet jotain emätinpuikkoja tms yhdynnän jälkeen ikään kuin ehkäisevästi? Esim. tuota Lactalia? Kuinka monta iltaa, riittäkö yksi? Tai sitten toisen vastaajan mainitsema voide?
t AP
voidetta olen käyttänyt niin pitkään kuin siitä tuubista riittää, ja sen jälkeen ostin toisen tuubin/putkilon mikä se nyt onkaan ja laitoin vain silloin jos seksin jälkeen tuntui hellältä., ja jatkoin käyttöä muutaman päivän.
Minulla ei se kosteuden puute ollut ongelmana, eikä liukkarikaan auttanut, mutta aika ja harjoittelu tepsivät. Nyt ei yleensä tule mitään, vain pidempien taukojen jälkeen.
Googlasin ja tässä on sen voiteen geeliversio sekä se tuhdimpi voidemainen. Itse käytin voidemaista
http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shop…
http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shop…
T:se joka aiemmin kirjoitti siitä voiteesta
eri bakteerikannat, suosittelen ostamaan lactalia auttaa myös tähän vaivaan, käy pissalla aktin jälkeen ja suihkussa, juo riittävästi.
Olitko kostunut aktissa? osta liukkaria seuraavaksi kerraksi.
Voit rasvata bebantehenilla