Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miehen vauvakuume?
11.07.2010 |
Ilmeisesti miehelläkin voi olla vauvakuume... itselläni ainakin on. Olen 39-vuotias mies, ja kahden lapsen isä. Vaimoni on jo lähes viisikymppinen, eikä vauvan saaminen tule enää kysymykseen. Itse kuitenkin haluaisin vielä lisää perhettä, ja olla isänä vauvalle. Näin on ollut jo vuosia. Pitäisikö minun unohtaa tämä toiveeni ja keskittyä odottamaan jossain vuosikymmenten päässä olevaa isovanhemmuutta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
vaimon kanssa mahdollisuudesta adoptioon, sijaisvanhemmuuteen jne.. eli ryhtyisitte sijaisperheeksi vauvalle tms.