Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäkuiset viikkoon 41!!

10.10.2005 |

Hei kaikille kesäkuisille!

Ajattelin avata uuden pinon, jos tuo kesäkuisia pysyisi enemmän tuollaisena ilmoittautumispinona.

Monet meistä on varmaankin olleet tuolla vauvakuumepuolella kesäkertuissa ja kuka missäkin pinossa. Pitäisikö meidän keksiä tälle pinolle ihan oma nimi vai millä täällä huutelemme toisiamme ;) Listaemon paikka olis kyllä myös avoinna, jos joku viitsis meistä sellaisen listankin tehdä. Mulla on itsellä niin hirveästi hommaa gradun kanssa, että pyrin pysyttelemään täältäkin poissa aina välillä, joten en voi niin vastuullista hommaa ottaa vastaan. Yahoo oli myös hyvä idea, mutta jatketaan keskustelua myös täällä.

Pientä galluppia voisi kai pistää tässä pystyyn ja sorry, jos kysyn jotain samaa, mistä täällä on keskusteltu, kun multa on tosiaan voinut mennä ohi..

Eli kuka tietää raskaudestanne?

Koska on ensimmäinen neuvolakäynti? Menettekö sinne yksin vai lähteekö mies mukaan?

Itse en ole kertonut kenellekään. Mies tietää ja minun sisko tietää. Mies joutui kertomaan, ko tuli sellainen käytännön tilanne, että oli paljon helpompaa, kun sisko oli ajantasalla.

Ensimmäinen neuvolakerta mulla on, kun on rv8+6. En ole vielä varma pääseekö mies töiltään. Ajattelin, että ei käytäis tuossa alkuraskauden ultrassa. Sinne kyllä taitaa täältäkin palstailijoista aika moni mennä.

Mutta hirmu hyvää viikonalkua kaikille. Mie olen saanut nauttia raskaudesta ilman pahoinvointia. Toivon kovasti, että olo jatkuu näin hyvänä.. :)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään ultrassa ja siellähän kirppu oli oikeessa paikassa ja sydämen lyönti näkyi sekä kuului. rv on kuukautisten perusteella 6+0 mutta oviksen ja tän käynnin perusteella olen 3-4 päivää pidemmällä. Pituutta kirpulla oli n 7 milliä. Aika samoissa mennään siis ainakin nazulin kanssa. Toi oli uusi tieto, että sykkeen saamisen jälkeen menee harvoin kesken!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla