Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni vammautui kolarissa ja hoidan häntä.

Vierailija
10.07.2010 |

Mutta hän ei pysty ehkä koskaan liikuttamaan käsiään ja jalkojaan. Meilä oli erittäin lämmin ka rakastava suhde ennen kolaria ja on edelleenkin, mutta

nut olenkin viimeisen vuoden ajan ollut lähinnä hoitaja hänelle, en oikein tiedä mihin voisi purkautua, mutta siis rakastamme toisiamme tavattoman paljon, jopa enemmän kuin koskaan, mutta fyysinen kosketus puuttuu. Alussa ajattelin, ettei se ole tärkeää, mutta nyt on alkanut tuntua, ettei ilman sitä voi elää.

En kuitenkaan halua pettää miestä tms., koska en voisi koskaan harrastaa seksiä kenenkään kanssa, jota en rakasta. On varmaan aika harvinainen tilanne, mutta osaako kukaan neuvoa mitä tehdä?

28v äiti

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin kun olet vielä noin nuori. Tää voi olla aika raaka ehdotus, mutta sanon sen silti: eroa miehestä ja unohda hänet. Onko teillä lapsia?

Vierailija
2/30 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero ei tule kyseeseen, eikä pettäminenkään.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se nuolla sua. jalat auki vaan:D

Vierailija
4/30 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia?

etenkin kun olet vielä noin nuori. Tää voi olla aika raaka ehdotus, mutta sanon sen silti: eroa miehestä ja unohda hänet. Onko teillä lapsia?

Vierailija
5/30 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan sitä, että keskityt teidän suhteeseen, etkä hoitamiseen.

Vierailija
6/30 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheeksi miten kaipaat myös fyysistä kosketusta ja miten hän suhtautuisi siihen jos jossain tapaisit miehen keneltä hellyyttä voisit ajatella saavasi....ehkä aikojen päästä molemmat kypsytte ajatukseen.

Vierailija
7/30 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkäpä meillä on vähän kriisiä vielä päällä kaikkien asioiden johdosta, eikä ensimmäisenä tule mieleen edes tuollaiset asiat.

Ja miestä en jätä ikinä, on aina tukenut minua kaikessa. Ollaan oltu yhdessä 14-kesäsistä saakka ja aina ymmärretty toisiamme.

Onko parempia ehdotuksia? Ei kai?

Vierailija
8/30 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi istut hänen kanssaan puhumaan siitä, mitä kumpikin ajattelee tilanteesta. Voihan olla että miehesi puolesta saisit käydä luvallisesti tyydyttämässä itsesi jollakulla muulla, kunhan se jää pelkkään seksiin. Eli haet toiselta sen fyysisyyden jota miehesi ei voi antaa, mutta lupaat ettet ala tämän toisen miehen kanssa mihinkään sellaiseen mitä voit saada mieheltäsi.

Jos miehesi ei pysty hyväksymään orgasminhakua muualta niin pitäisitkö siitä että tyydytät itseäsi miehesi kainalossa maaten? Voisit suudellakin ja koskettaa miestä samalla.

Vierailija
9/30 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten joskus vuosien päästä tulee kyseeseen, jos tilanne säilyy samana,kuten varmaan säilyykin:(

ap.

Vierailija
10/30 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolin ja toisin. Oletteko keskustelleet asiasta. Kenties hän haluaisi katsella kun sitä teet jotain? Minä en missään nimessä suosittele pettämistä, edes vuosien päästä. Uhrautuminen on mielestäni hyve itsessään noin kauniin asian vuoksi. Vaikka nykyään vallalla on itsekäs ajattelu seksuaalisuuteen liittyvissä asioissakin, on hienoa että sinä aiot olla uskollinen.

Vierailija
11/30 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kykeneekö saamaan erektion? Kiihottuuko, miten sen kokee? Voiko tyydyttyä/kokeeko turhauttavaksi jos ei, vai onko siltikin miellytävä tunne?

Eli kaipaako miehesi seksuaalisuutta kanssasi vai toivooko että hoidat tarpeesi häneltä salassa? Koetko miehesi fyysisesti vetävänä?

Voisitteko maata yhdessä sängyllä, hyväilisit miestäsi ja itseäsi, mies näkisi sinut ja tyydyttäisit itsesi hänen vierellään hänen katsellessan.

Vierailija
12/30 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse saanut mitään kriisiapua, tai oletko päässyt puhumaan psykologille? Jos miehesi on menettänyt toimintakykynsä onnettomuudessa, niin tarvitsisit taatusti apua sinäkin.

Mieheltäsi on myös viety seksuaalisuus, ja jos ei kädetkään toimi, niin harvoin sitten alapäkään.

Jos miehesi on ollut jo vuoden halvaantuneena, niin tiedät varmasti, että huonoslta näyttää. Yritä päästä puhumaan jollekin ammattiauttajalle. Onko sinulle edes kerrottu että apuvalineitä löytyy myös seksiin halvaantuneille?

Vierailija
13/30 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa spontaaneja seisokkeja ja pillereillä muutenkin tarvittaessa, mutta jotenkin en enää koe tarvetta siihen, vaan tarkoitin jotakin muuta.

Ääh...ei kukaan ymmärrä, mutta sen voin kuitenkin sanoa, että rakastan häntä kuolemaan saakka, kuten hänkin minua, meillä yhteinen 3-vuotias tytär.

Ehkä pitää vaan sopeutua siihen, ettei mies tule enää päälle, jos suoraan sanotaan...

ap.

Vierailija
14/30 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos masennut tosta tilanteesta joskus kunnolla ja saat masislääkkeitä, sitten suakaan ei enää kiinnosta.

Vierailija
15/30 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain asentoja, ei poista sitä että nautitte yhdessä omista kehoistanne ja tuotatte toiselle nautintoa.

Tilanne on varmasti niin suuri järkytys että seksielämän käynnistyminen voi viedä aikaa. Mutta ei kai siitä asentojen rajoittumisen takia kannata luopua lopullisesti?

Sinulla on kauhea paikka mutta niin vasta miehelläsikin. Mahtaako pelätä että jätät hänet ja etsit miehen jonka vartalo toimii täysin. Puhukaa seksin ongelmasta edes sen takia että miehesi saa tietää ettet jätä häntä, kävi miten vain seksin kanssa. Minua ainakin pelottaisi järjettömästi jos halvaantuisin enkä kykenisi tyydyttämään puolisoani.

Vierailija
16/30 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tottakai miehellä on jo kunnallinen hoitaja. Eihän neliraajahalvaantunut pärjää ilman apua.

Vierailija
17/30 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta

nut olenkin viimeisen vuoden ajan ollut lähinnä hoitaja hänelle

Jätä mies enemmän muiden hoidettavaksi. Ole ystävä, kumppani, rakastajatar, mutta älä hoitaja tai äiti.

Vierailija
18/30 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi minun mielessäni. Meillä on aina ollut niin rakastava suhde ja kun on yhteinen lapsikin, niin ei tulisi ikinä mieleenkään hakea seksiä muualta. Ehkä siihen vaan pitää tottua, että kaikki on toisin nyt.

Olen kai onnekas, kun tuollainen mies?

Ehkä minusta tulee omaishoitaja sitten? Nyt olen ollut sairaslomalla kolarista lähtien, mutta noin kultaista miestä en lähde ikinä pettämään, vaikka hän itse sitäkin on ehdottanutkin jo:(

Ei taida löytyä kohtalotovereita?

ap.

Vierailija
19/30 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuu lopun ikänsä pyörätuolissa ja vain toinen käsi hänellä toimii. Vei oman aikansa sopeutua tähän tilanteeseen niin minulla, miehelläni kuin lapsillakin.

En minäkään ole koskaan ajatellut, että jättäisin mieheni, rakastan häntä yli kaiken ja tiedän hänen rakastavan minua.

Voimia ap!

Vierailija
20/30 |
11.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies rakastaa sinua niin ottaa itse eron. Eihän hänen elämässään ole enää mieltä, antaisi muiden elää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi