G: harrastatko jotakin kodin ulkopuolella?
Kommentit (12)
lapsia. Käyn lenkillä ja rullaluistelemassa, lisäksi kuntosalilla.
Aikaa kyllä olisi tehdä vaikka mitä kodin ulkopuolella kun ei niitä lapsia ole, mutta viihdyn paremmin kotona lukemassa, leipomassa, neulomassa yms.
Talvella käyn luistelemassa kerran viikossa (siis ryhmässä).
Lapset on 11 v ja 9 v, mutta 9 v on kehitysvammainen ja noin 2 v tasolla.
juoksua ja näin kesäaikaan purjehtimista. Lapset 6v ja 9v.
lapset 10 kk ja 3v.
Miehen mukaan saisin harrastaa ja oikein innostuen kannustaa jos puhun että jotain oliis kiva aloittaa. Sitten kun alan puhumaan minä päivinä ja mihin aikaan menisin minnekin niin koskaan ei onnistukaan... Pääsen harrastamaan varmaan vasta kun lapset niin isoja että pärjäävät kotona ilman vahtia :(
Kaipaisin niin liikuntaa ja omaa aikaa. Ihanne olisi jos saisin kaksi liikuntaharrastusta, toinen tyylillä lenkkeily jossa saisi nauttia hiljaisuudesta ja omasta rauhasta. Toinen jokin joukkuelaji (tai paritanssi mutta mies saisi kohtauksen) jossa saisi nauraa ja pälpättää kaveriporukassa. Esim sähly olisi kiva.
irkkutanssi kerran viikossa (matkoineen 2h).
Lapset 7v ja 2x3v. Ensi kuussa syntyy vielä vauva ja tarkoitus jatkaa silti tanssia syksyllä ja jumppaa keväällä.
Käytkö töissä ja osallistut perheen elatukseen?
ap
Hänen tarvii katsoa lapsia vain tuon jumpan ajan. Tanssin ajan niitä katsoo äitini. Freelancer-hommissa olen tienannut 0-2000e/kk (useimmiten 700e/kk). Nyt tietenkin aloittelen äitiyslomaa.
Miksi muuten ei olisi ok?
Käytkö töissä ja osallistut perheen elatukseen?
ap
käyn esim. laulutunneilla. Ja satunnaisesti muutakin. Lapsi 1-vuotias.
Työmatkat (14 km. suuntaansa) kuljen pyörällä. Aina tilaisuuden tullen käyn uimassa. k
olen aina käynyt salilla tai jumpassa - kodin ulkopuolella. Aloitin harrastuksen taas, kun vauva oli 2-3 kk vanha.