Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska menisit lääkäriin jos sinulla olisi haava

Vierailija
10.07.2010 |

tai haavoja jalassa jotka tulleet keskiviikkona ja vielä ei rupeutuneet. Sen sijaan turvonnut ja punainen koko jalkapöytä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruusuja? mitä ne on?

Mulla oli 1½v sitten ruusu jalassa. Jalka oli turvoksissa ja h******N kipeä. Ei olis kärsinyt kävellä eikä edes pitää alas päin. Olin yhden yön sairaalassa ja sen jälkeen 3 viikkoa kotisairaalassa (hoitaja kävi 3x vrk antamassa iv-antibioottia). Olin sairiksella 4 viikkoa ja söin vielä toiset 3 viikkoa tabletti ab:ta. Ekat pari päivää kuumetta oli melkein 40. Ikinä en ole ollut niin sairas kun olin ne ekat päivät.

Vierailija
2/2 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleisesti ottaen puhdistan aina haavat ja pidän ne puhtaina, ettei tulehdus ole mahdollista.

Kävi tässä kerran niin että leikkasin peukaloon haavan, siis sellaisen että alaosa kynnestä lähti irti. Nahka siinä alla turposi ja punoitti, muttei ollut sormi mitenkään erityisen kipeä niin puhdistelin sitä vain välillä ja suojasin pahimmilta lioilta. En käynyt lääkärissä, vaikka olisi varmaankin pitänyt.

Mutta tuossa sormessakin se rupeutui kuitenkin aika nopeasti. En tiedä, ehkä siinä vaiheessa kun mies raahaa sinne lääkäriin.

(minulla on todella paha luottamuspula lääkäreitä kohtaan, lapsia kyllä käytän aina kun syytä on. Heidän elämänsä ovat kalliimpia kuin minun)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän