Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä ihmettä? Ylireagoinko taas miesystävän käytökseen?

Vierailija
10.07.2010 |

Mulla on tänään vapaapäivä. Myös miesystävällä. Harvinaista herkkua meillä! Sovittiin jo viikolla että mentäisiin rannalle heti kun puoliltapäivin sovittu asuntoesittely olisi ohi. No menin esittelyn jälkeen miesystävän kotiin ja siellä se veti viel unta kaaliin ja odottelin että sais simmunsa auki... no kello oli sit jo puol neljä ja sovittiin sitten että jätetään se rantareissu väliin että korkeintaan käydään uimassa myöhemmin. Käytiin kaupassa kun lupasin tehdä ruokaa (mitä en normaalisti tee).

Näki sitten miesystävä kaupassa kavereitaan ja jäi heidän kanssa juttelemaan... Kun saavuttiin kotiin(hänen), miesystävä ilmoitti että lähtee puoli seitsemältä käymään kavereittensa kanssa erään kaverin kotona joka on päässyt pari päivää sitten sairaalasta (pallileikkaus)... Ruoka ei ois missään nimessä ehtinyt siihen mennessä valmiiksi ja riitahan siitä tuli.

Vedin siis herneet nenään siitä että puol päivää meni siihen et mies pääs sängystä ylös. Harvinainen yhteinen vapaapäivä joka sovittiin jo aikoja sitten viettävämme yhdessä. En siis suuttunut siitä että toipuvaa kaveria olisi mennyt katsomaan.

Totesin vain että tottakai se menee sen kaverinsa luo, mutta että lähden itse sitten kotiini kun on mulla täälläkin tekemistä, enkä aio istua kolmea tuntia (ja noi kaverilla kyläilyt ei ikinä jää siihen kolmeen tuntiin!) hänen kotonaan odottamassa sitä kotiin että voitaisiin syödä. Mies sitten suuttui ja heitti ostamansa ruokatarvikkeet roskikseen (jauhelihaa ja sen semmoista) ja huusi että MENE.

Huoh. Ja tää on jo toinen kerta kun yhteinen vapaapäivä menee reisille. Viimeksi se meni katsomaan kaveria joka oli myös päässyt sairaalasta kun oli saanut aivotärähdyksen.. mutta silloin meillä ei mitään suunnitelmiasuunnitelmia ollut...

Tai ehkä olen vain niin typerä etten tajuu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa ole mitään epäselvää. Sun seura ei vaan ole kovin kiinnostavaa.

Vierailija
2/3 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähde johonkin ulos. Jos lähdet ulos, niin siitä ilmoitat miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkä katsele tuollaisia k..päitä.

Häntä ei kiinnosta seurasi, ja sen tiedätkin jo sisimmässäsi eli alahan luottaa omiin vaistoihisi.

Hankin kunnon mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän