Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole mitään annettavaa kenellekään

Vierailija
10.07.2010 |

Läheiseni kärsivät, koska.... Kaikki, jotka kohtaan, ahdistuvat seurastani. Koska minusta ei ole enää mitään annettavaa.

Ahdistukseni ja kaiken arvottomuuden tunteeni vuoksi läheiseni joutuvat kokemaan sellaista ikävää.

Välillä tuntuu, että olen kuin luonnevikainen koira, joka olisi syytä lopettaa. Säälin näitä koiria, jotka ovat huonon kohtelun tuloksesta sellaisia kuin ovat. Minua ei voida, koska olen ihminen. Itse en uskalla, koska säälin lapsiani. He tarvitsevat minua vielä. Vaikka parempi olisi, että häviäisin.

Olen niin rikki. En olisi halunnut syntyä tänne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko arjessa joku läheinen jonka tunnet välittävän sinusta?

Vierailija
2/5 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin lapsesi tarvitsevat sinua!!Sinulla on kyllä annettavaa ja paljonkin,se on rakkautesi lapsiasi kohtaan.Tunne nuoren lapsen huolen sinusta,koko ajan tarkkailee sinua ja yrittää lukea sinua...hän rakastaa niin paljon sinua,ihan sama minkälainen olet mutta olet täydellinen juuri hänelle ja hän ei kaipaa mitään muuta kuin sinua ja lämpöäsi!

Tiedätkös että vielä ei ole sinun aikasi lähteä.Sulla on niin paljon vielä koettavaa,tällä hetkellä tämä masennuksesi on tosi iso möykky mutta usko pois jo kahden vuoden päästä olet ihan eri tilanteessa.

Olet kokenut paljon vastustusta,muiden ihmisten epäreiluutta ja antautumista sille tilanteelle.Et olisi voinut toimia siinä tilanteessa toisellakaan tavalla.Ennenkaikkea : Anna anteeksi itsellesi...

Lähetän luoksesi vahvoja enkeleitä jotka hoitavat ja lohduttavat sinua,sinulla itseasiassa on jo vierellä kaksi enkeliä joista toinen kävi täällä kuiskuttelemassa.Anna heidän auttaa,tunne se rakkaus mitä heillä sinulle annettavana!!

Vaikka tällä hetkellä tunnet pelkkää mustaa niin oikeasti usko siihen että sulla on suuri tarkoitus tässä elämässä...paranet kyllä.Et ehkä usko tätä mutta tulet jollain tavalla auttamaan muita ihmisiä,sinussa on paljon potentiaalia ja henkistä kykyä joka pitäisi nyt vaan valjastaa oikeille raiteille.Tämän aika tulee sitten kun saat itsesi kuntoon!!!

Saanko lähettää energiaa sinulle enkeleideni kanssa?N.15-20 min päästä,voin myös lähettää koko perheelle ja tälle tilanteelle!Myös muille palstalaisille tarjoan enkeleideni kanssa energiahoitoja...mitään muuta ei tarvitse kuin hiljentyä ja rentoutua ja antaa pikku hiljaa hoitamisen voimistua...se on ihanaa ja jotkut tuntevat sen kosketuksena,pistelynä yms.Myös jotkut kokevat pahoinvointia kun eenergiat/aurat alkaa puhdistuu kaikiesta menneestä moskasta!!

Kaikkea hyvää sinulle ap,enkelisi on vierelläsi ja pitää sinua kädestä kiinni!!

Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä usko että kaikki muut ahdistuisisivat seurastasi. Se mitä tässä pitäisi muuttaa, on oma asenteesi itseäsi kohtaan.

Rikkinäiset saadaan ehjäksi.Ulkopuolinen apu voisi olla paikallaan, jotta oppisit hyväksymään itsesi. Mieti mitä haluaisit tulevaisuudelta ja ryhdy toimeen unelmiesi puolesta. Etsi joka päivästä jotain myönteistä, opettele huomaamaan pienetkin asiat.

Älä luovuta. Sinäkin olet tärkeä.

Vierailija
4/5 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille.

Itken.

ap

Vierailija
5/5 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on paljonkin annettavaa vaikket sitä ehkä tällä hetkellä näe. Etenkin lapsillesi mutta myös itsellesi; sinun on annettava se lahja itsellesi että ymmärrät kuinka arvokas ja ainutlaatuinen olet.

Älä anna periksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan