Käytätkö bikineitä jos vatsassa raskausarpia ja makkaroita?
Niin että mitenkä? Pitäiskö vatsan olla ns 'nuoren tytön masu', jotta voi käyttä bikineitä, vai ihan reilusti vaan makkarat kehiin?
Kommentit (27)
Mutta tämä ketju selittää sen, mitä usein uimarannalla ja -halleissa olen ihmetellyt.
piukeaan uimapukuun sullottuina kuin paljaana.
Ihmiset pukeutukoot kukin aivan vapaasti millaiseen uimapukuun haluavat ja suotakoon oikeus myös keskivartalon vilvoitteluun ihan jokaiselle muotoon katsomatta.
Jännä, ettei kukaan kyseenalaista selluliittipyllyjen oikeutta käyttää lahkeetonta uima-asua, mutta raskausarvista vouhotetaan. Raskausarvet on kunniamerkkejä kannetuista ja synnytetyistä lapsista, selluliitti sen sijaan ei.
Teille yököttelevät palstailijat toivon, että löydätte jonakin päivänä itselleni hieman tasapainoisemman elämänasenteen, sillä on melko surullista ajatella teitä: jonakin päivänä - eikä siihen ole muuten pitkä aika! - kun olette ryppyisiä, rupsahtaneita ja kulahtaneita, ja kun teitä noin kamalasti häiritsee jonkun toisen ulkomuoto voin vain kuvitella, miten pahalta tuntuu katsella omia virheitään.
On myös varmasti ahdistavaa olla noin pinnallinen ja epäkypsä ihminen, joka ei ole vielä oppinut elämästä juuri mitään. Viisaudesta ei ainakaan voi puhua, kun näitä muutamia yököttelyviestejä lukee.
pienissä uimapöksyissään! Antaa auringon hivellä myös masua ja selkää!
Mutta tämä ketju selittää sen, mitä usein uimarannalla ja -halleissa olen ihmetellyt.
mutta ei minua härititse vaikka rannalla olisi nainen lasten kanssa ja hänellä nyt raskausarpia on. Se on vaan se totuus lasten saannista.. saavatpahan teinit siinä valistusta että tälläiset makkarat ja arvet tulee lapsista :D opettelee sen kortsun käytön sitte!! :D
Olen todella ylipainoinen niin en viitsi mutta rannalla käyn hame ja lyhythihanen päällä. Ei ainakaan täällä ole kovin pyöreetä näkynyt pikineissä mutta on nuilla laihoilla makkaroita ja selluliittiä että miksi siellä sitten ei voisi olla kukanenki sellanen ku on. Nostan hattua kaikille jotka ukskaltaa ominen ns vikoineen olla niin he ovat varmasti sinut itsensä kanssa ja onnellisia ihmisiä. Ehkä minäkin joku pv heidän joukossa :)
Nyt kuitenkin makkaroita liikaa, joten ei enää.
kokouimapuvussa ja lisäksi pygmiltä.
niin voisitteko ystävällisesti edes pysytellä sisätiloissa, turha tulla rannoille esittelemään paahtuvaa lihaa, yöööööggsshh!
mutta mielipidettähän tässä kysytään;
Ei, ei makkaramasulle bikineitä! En käsitä alkuunkaan, miksi lihavat ja rumavartaloiset ihmiset haluavat esitellä juuri näitä ongelmaalueitaan muille.
Jos minulla olisi raskausarpia, en varmaankaan antaisi niiden häiritä bikinien käyttöäni, koska ne eivät mielestäni ole kovin rumia, varsinkaan muuten hyvinvoivalla ja ruskettuneella iholla :)
Mulla on vatsassa raskausarpia ja viime kesänä oli läskiäkin kuopuksen jäljiltä enkä pitänyt biksuja. Nyt läski on poissa ja pidän taas biksuja raskausarvista ja hiukan löysästä ihosta huolimatta. Niille ei mitään voi joten en niitä häpeä.
Lähes kymmenen vuotta olen ollut käyttämättä raskausarpien ja vaihtelevien makkaroiden takia.
Tänä kesänä en todellakaan ole timmi, mutta hoikka kuitenkin.
Ja vasta nyt 32v on itsetunto niissä kantamissa että aivan sama mitä muut ajattelee vatsastani, omanihan on.
:)
Kokouimapuvuista en ole löytänyt hyvää - bikinit saa tissit paremmin esille ja mitäs ne pienet makkarat nyt haittaa.
en käytä siksi, että minulla on myös aivan hillittömät makkarat SELÄSSÄ. Se on niin karmean näköistä :( Mahani ei niinkään haittaa (onhan niitä joka toisella), eniten tuo selkä, kun en ole muilla ikäisilläni (30v) normaalipainon puolella olevilla nähnyt moisia roikkuvia selkäläskejä kuin minulla :(
Huom! Bikinit eivät kuitenkaan ole pelkästään naisille, joiden BMI on alle 20! Myös muodokkaampi ja tuhdimpikin nainen voi näyttää kauniilta bikineissä, tosin harvemmin, mutta kuitenkin :) Poikkeuksiakin löytyy siis!
Mulla on vatsassa raskausarpia ja viime kesänä oli läskiäkin kuopuksen jäljiltä enkä pitänyt biksuja. Nyt läski on poissa ja pidän taas biksuja raskausarvista ja hiukan löysästä ihosta huolimatta. Niille ei mitään voi joten en niitä häpeä.
Mikä on kellekin läskiä ja mikä sitä löysää... Makkara kuin makkara!
Ja kyllä, itse käytän biksuja, vaikka makkarat löytyykin.
Ei, ei makkaramasulle bikineitä! En käsitä alkuunkaan, miksi lihavat ja rumavartaloiset ihmiset haluavat esitellä juuri näitä ongelmaalueitaan muille.
Tunnen itseni niissä paremman näköiseksi kuin uimapuvussa.
En käy uimarannalla esitelläkseni itseäni muille, vaan uidakseni ja rentoutuakseni.
Jos joku ahdistuu läskeistäni, se ei ole minun ongelmani =)
Tunnen itseni niissä paremman näköiseksi kuin uimapuvussa.
En käy uimarannalla esitelläkseni itseäni muille, vaan uidakseni ja rentoutuakseni.
Jos joku ahdistuu läskeistäni, se ei ole minun ongelmani =)
aina voi kääntää katseensa pois, jos mun makkaramaha alkaa kovin ahdistaa.
Miksi et siis käyttäisi? Jouduthan näkemään mahdollisia tulevia makkaroitasi kotonakin - jos "sinua ei muiden makkarat häiritse...". Huh, kuinka onneton nainen olisit kotonasi