Käytätkö bikineitä jos vatsassa raskausarpia ja makkaroita?
Niin että mitenkä? Pitäiskö vatsan olla ns 'nuoren tytön masu', jotta voi käyttä bikineitä, vai ihan reilusti vaan makkarat kehiin?
Kommentit (27)
Mutta toisten läskit yhdistettyinä bikiniehin eivät häiritse pätkääkään, itse en vain tunne oloani hyväksi. Uimarannalla olen yleensä lyhyessä hellemekossa tai uimapuvussa.
Itse koitan metsästää hyviä bikineitä. Ja raskausarpia löytyy.
aiemmin olin ns mallimitoissa. Ja alituiseen tyytymätön ulkonäkööni.
Nyt olen 20 kg painavampi enkä kertaakaan ajattele, mitä kenties joku muu ajattelee kropastani. Olen alkanut nauttia elämästä ja kaikista niistä ulokkeista, jotka kilot ovat tuoneet mukanaan.
Jos joku saa minua katsoessaan pultin, on mielestäni ongelma hänen, ei minun.
Jos siis viihdyt bikineissä, niin siitä vaan menoksi makkaroinesi kaikkinesi.
Minä en ole koskaan pitänyt bikineistä vaan hyvin leikatuista uikkareista, joten bikineihin en pukeutunut laihana enkä myöskään nyt.
Teille yököttelevät palstailijat toivon, että löydätte jonakin päivänä itselleni hieman tasapainoisemman elämänasenteen, sillä on melko surullista ajatella teitä: jonakin päivänä - eikä siihen ole muuten pitkä aika! - kun olette ryppyisiä, rupsahtaneita ja kulahtaneita, ja kun teitä noin kamalasti häiritsee jonkun toisen ulkomuoto voin vain kuvitella, miten pahalta tuntuu katsella omia virheitään.
Huh huh
Olen normaalipainoinen mutta maha on raskauksien jäljiltä kammo.
En ole löytänyt vielä sellaisia kokouikkareita, jotka tukisi hyvin rintoja. Lisäksi maha näyttää kokouikkareissa vielä kammommalta kuin paljaana.
Minusta raskausarvet on karseita, onneksi itselleni niitä ei tullut mahaan raskausaikana (ainoastaan tisseihin, jotka toki verhoan bikinein). Makkaratkin ehti sulaa jo ekaksi raskauden jälkeiseksi kesäksi pois.
Muiden makkaroita ja arpia koita olla katselematta ja vaikka ne yököttävät minua, niin mun puolesta esitelköön niitä ken haluaa.
Aina voi toki kääntää päänsä pois. Kunhan kerroin mielipiteeni, niinkuin muutkin teistä! En itse käyttäisi bikineitä jos minulla olisi makkaramaha, mutta toki niitä saa käyttää ken haluaa =)
Toiseksi; minä ainakaan en halua esittelemällä esitellä makkaroitani, ne ovat, that´s it. Kolmanneksi; ja tämä on villakoiran ydin, makkarani eivät ole minulle mikään ongelma-alue. terv. Se, joka näyttää vielä paksummalta pygmiltä kokouikkarissa.