Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa antaa 10kk:lle

Vierailija
09.07.2010 |

kurkunpätkää, porkkanaa, tms. itse pureskeltavaksi ja syötäväksi. Mitä jos se tukehtuu? Neuvolassa sanottiin, että pitäis antaa. Äsken annoin kurkunpalan ja pikkukaveri sai sillä vedet silmiinsä. Toki, toki meni se alas, mutta näytti vaan minusta aika kamalalta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu tunne :P

Vierailija
2/3 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät tuki kurkkua. Tai jostain oikein kovasta porkkanasta voi antaa isommankin, mutta täytyy katsoa, ettei pääse puraisemaan isoa palaa irti.

Sehän ei haittaa mitään, jos lapsi hieman kakoo tai vaikka yökkää totutellessaan käsittelemään karkeaa ruokaa. Vaarallisia ovat ne palat, jotka voivat tukkia hengitystiet kurkkuun juuttuessaan. ELi siksi en ole itse antanut pienelle esim. viinirypäleita kokonaisena, vaan olen laittanut ne pituussuuntaan puoliksi tai neljään osaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienempänä imeskeli, kun ei saanut purtua varsinaisia paloja. Kurkku siis viilensi ikeniä mukavasti. Mutta just tuo ikä oli aika paha, kun ei oikein hampaita millä pureskella eikä vielä tolkkuakaan... Annoin sormipaloja vaan, että itse sai opetella ottamaan pikkupaloja suuhun pinsettiotteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme