Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkuuko muidenkin taaperot hyvin näillä helteillä?

Vierailija
09.07.2010 |

Meillä reilu yks vee ja on nukkunu nyt helteiden aikana poikkeuksellisen hyvin..

Yöunia on vedelly 12h putkeen ja päikkärit 3h päälle.

Normaalisti nukkuu yössä 11h ja 1-2h päikkäreitä mut nyt helteillä tuntuu uni maistuvan :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltaisin väsähtää siinä seitsemän jälkeen ja aamulla herätään vasta puoli yhdeksän maissa.

Päiväunet on nyt lyhentyneet, nukkuu enää yhdet alle parin tunnin unet ja sitten herää ihan hikisenä

Vierailija
2/6 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat nukkuneet viime päivät kuin unelma! Myös 4 v nukkuu päiväunia pimennetyssä huoneessa ikkunat auki niin pitkään, että lapset täytyy herättää. Ja öisin eivät herättele ollenkaan. Äänestän, että samanlainen keli jatkukoon :)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainastaan me vanhemmat taidetaan olla niitä joita kuuma yöllä kiusaa.

Vierailija
4/6 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat nukkuneet viime päivät kuin unelma! Myös 4 v nukkuu päiväunia pimennetyssä huoneessa ikkunat auki niin pitkään, että lapset täytyy herättää. Ja öisin eivät herättele ollenkaan. Äänestän, että samanlainen keli jatkukoon :)!

Vierailija
5/6 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vielä vauva (7kk), mutta helle tuntuu kovasti väsyttävän. Yhdet päikkärit tullut lisää ja yöunetkin posmottaa pidempään kuin ennen. (Eikä siis ole mitenkään nuutunut/kuivunut, jos joku alkaa sitä epäilemään=D)

Vierailija
6/6 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helteen takia täytyy pitää ikkuna auki öisin. Naapuriterassilla nuoripari herää aina vähän puolta yötä ja siihen metelöintiin heräävät lapsetkin. Tätä on nyt jatkunut jo useampi ilta/yö. Mitä tekisitte? Jotenkin se sanomaan meneminen on niin ison kynnyksen takana. Miksi sitä ei voi itse tajuta, että muitakin ihmisiä on olemassa? Toisaalta mun oikeustajuun ei sovi mennä valittamaan isännöitsijälle, jos en ensin ole sanonut tuolle nuorisolle itselleen. Mutta jos menen sanomaan, olen inhottava vanha kyttääjä kääkkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän