Hassut AV:lta oppimasi asiat joista ollut oikeasti hyötyä!?
Minä luin täältä, että jos käyttää sidettä yöllä kun menkat, kannattaa laittaa pumpulia pyllyvakoon, niin ei sotke paikkoja. Kuulosti hullulta, mutta kas vaan, eipä ole tullut lakanapyykkiä enää :) ennen tuhrasin joskus 3:kin siteen kanssa ja silti aamulla sänky lainehti.
Kommentit (5)
ja kyllä toimii :)
Vihdoinkin meillä on puhtaat takan luukun lasit !
pyllyvakoa pitkin eikä siteeseen: pumpuli toimii tulppana. Sellainen pyöreä litteä vanulappu kahtia taitettuna toimii hyvin!
Minä luin täältä, että jos käyttää sidettä yöllä kun menkat, kannattaa laittaa pumpulia pyllyvakoon, niin ei sotke paikkoja. Kuulosti hullulta, mutta kas vaan, eipä ole tullut lakanapyykkiä enää :) ennen tuhrasin joskus 3:kin siteen kanssa ja silti aamulla sänky lainehti.
kiva, että muutkin ovat huomanneet sen hyödyllisyyden :) Itse sain vinkin joskus vuosikausia sitten hyvältä ystävältäni.
Sille, joka ihmetteli, että miten se pumpuli sotkemista estää, niin kokeile, jos et usko!
Mä opin taannoin hyvän viilennysvinkin näin helteillä: kun laittaa pyykkikoneesta otetun, märän t-paidan tai topin ylleen, niin ei hiki vaivaa. Ulkona en oo kehdannut tätä hyödyntää, mutta sisällä kyllä auttaa mukavasti kuumuuteen ja hikoiluun.
vastaaja oli vieläpä mies! Ihme ettei ollut tullut itselle mieleen, ei ole miesaivoja ei.