Paljonko annatte rahaa omalle rippilapsellenne?
Tai mitä ostatte omalle lapsellenne ripillepääsyn kunniaksi?
Kommentit (17)
Oma sai mopon, mopokortin, vakuutuksen, kypärän+hanskat jne.
katsotaan menevätkö ollenkaan ripille.
Kummilasten lahjat on sovittu heidän omien toiveittensa mukaan ja vanhempien kanssa. Jos joku kalliimpi toive (esim kamera) ollaan osallistuttu rahastoon.
Yleisesti ottaen: omat lapset ja heidän toiveensa ovat niin tuttuja, että emme anna heille rahaa, vaan pyrimme edesauttamaan toiveen toteutumista.
riippuen siitä, minkälaisen ristin rippilapsi haluaa. Menen siis kummilapseni kanssa yhdessä ostamaan ristin ja jos haluaa kalliin ristin, saa muuksi lahjaksi jonkun edullisemman lahjan.
Arvelivat, että antavat 300 euroa.
Ja kustansin hulppeat rippijuhlat.
eli rippilahjat jää sitten vähän vähemmälle. annan tyylin jotain n.100 e rahaa,that is it
ihan turhaa. Harva huoli sellaista enkä näe syytä miksi ostaa jotain koska niin "on kuulunut tehdä 30vuotta". Ajat muuttuu, parempi mielestäni ostaa jotain mitä tulee käytettyä. Oma poika sai kummeilta hienon rannekorun, semmoisen teräskoru. Tyttöni saa nyt myös kummeilta korun jonka hän itse saa valita, ehkä hopeasormuksen tai kaulaketjun.
ihan turhaa. Harva huoli sellaista enkä näe syytä miksi ostaa jotain koska niin "on kuulunut tehdä 30vuotta". Ajat muuttuu, parempi mielestäni ostaa jotain mitä tulee käytettyä. Oma poika sai kummeilta hienon rannekorun, semmoisen teräskoru. Tyttöni saa nyt myös kummeilta korun jonka hän itse saa valita, ehkä hopeasormuksen tai kaulaketjun.
Kummi sen yleensä osta. Kummi antoi vapaat kädet. Minä olin mukana, ettei mennyt olkyhintaiseksi. kundi valisi Kalevala Korun ristin. Pitää nyt ketjua kaulassa - välillä ristin kanssa - välillä ilman.
Kyllä useat hänen kavereistaan halusivat ristin - tai lähes kaikki. Näin ainakin tuntuu olevan trendi Espoossa.
Kummeilta ja sukulaisilta sai rahaa, ristin ja jotain, en muista enää oikein että mitä.
oma saa nyt sunnuntaina rippilahjaksi omasta toiveestaan taulutelkkarin. mopon sai jo synttärilahjaksi..
Ostettiin hopeinen, vähän trendikkäämpi malli, siihen meni 100 euroa.
Rahaa annetaan 100 euroa. Juhlat viikon päästä sunnuntaina :)
aamusta iltaan. Sai siis ristin kummeiltaan. Ja rippijuhlista on jo vuosi.
100 euroa yhdessä toisen kummin kanssa.
Ostimme lahjaksi lapselle oman kameran (n. 150 euroa).