Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko keskenmenon jälkeen ehdoton uintikielto?

Vierailija
08.07.2010 |

Keskenmenosta muutama päivä, tekisi mieli mökille saunomaan ja uimaan. En tajunnut kysyä lääkäriltä, ohjeissa kyllä luki että jälkivuodon aikaan uiminen kiellettyä. Vuoto on nyt kuin menkkojen aikaan, tulehdusriskihän siinä tietty on...

Kyseessä siis oli spontaani keskenmeno, onneksi ei tarvinnut lääkkeillä avustaa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenosta muutama päivä, tekisi mieli mökille saunomaan ja uimaan. En tajunnut kysyä lääkäriltä, ohjeissa kyllä luki että jälkivuodon aikaan uiminen kiellettyä. Vuoto on nyt kuin menkkojen aikaan, tulehdusriskihän siinä tietty on...

Millainen ihminen olet???

Vierailija
2/4 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen olet???

Varmaan ap on ihan tavallinen ihminen. Kyllä mäkin join kaljaa keskenmenon jälkeen ja kävin kaupungilla vaateostoksilla. Olin älyttömän surullinen, mut pitihän se aika jollain täyttää.

Lisäksi jos on vaikka jo lapsia, ei ehkä ihan niin kovaa kolauta keskenmeno kun tietää että toisella kerralla voi onni olla parempi.

Mä luulen, et riski on aika pieni. Käytä omaa harkintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lääkäri sanoi, ettei kannata saunoakaan viikkoon keskenmenon jälkeen.

Vierailija
4/4 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea paikkahan tämä on, mutta pakko yrittää elää eikä vaan rypeä itsesäälissä. Meillä on kaksi lasta, 4- ja 6-vuotiaat ennestään, ja he tykkäävät käydä mummon ja ukin mökillä saunomassa ja uimassa.

ei olla kerrottu keskenmenosta isovanhemmille, ihmettelevät jos minä en ui, mutta ehkä en uskalla, kun aikaa tosiaan on niin vähän.

Suomen kesä on lyhyt ja harvoin on näin ihanat säät, menee tänä kesänä minun osalta hukkaan...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän