Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****Pointsaajien punnituspino tässä, var så gåd****

10.10.2005 |

Ohhoh, mummolareissu ei tuonut siis kiloja, vaikka siellä oli karjalanpiirakoita munavoilla, suklaata, puolukkarahkaa, jädeä ja mun herkkuruokaa kaalikääryleitä. Mistään en siis kieltäytynyt ja pisteitä en usklaltanut edes laskea. Jännitti vaaka aamulla ja niitä menkkojakin odottelen vielä.... Mutta, mutta taas se mun vakio -600g. Mietin jo onko se vaaka kalibroitunut tohon lukemaan..hih...

17.8 88.6

vko -600g (mitäs muutakaan)

yht. 4,8kg

paino 83,8

tav. 78kg

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei oo totta, että näin monella meistä on samanikäisiä lapsia!!

Ilo2; meillä kans 1v8kk vanha ja kohta viisivuotias :)

hmm....laitanpa oman aloituksen viikon keskivaiheille :)

santtis

Vierailija
22/22 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo vielä menkat alkanu joten sen puolen yritänkin saada laihdutettua niin paljon kuin mahdollista ennen niiden alkamista koska mä en hallitse itseäni tai syömisiäni yhtään siinä vaiheessa kun menkat on alkamassa.

Meillä tisutellaan enää kerran tai kaksi päivässä ja esikoistakin imetin sen 4 kk joten saapi nähdä loppuuko maito lauantaina ;)

Ja tais ne menkatkin alkaa esikoisen jälkeen n 4kk synnytksen jälkeen joten saapi nähdä.

Onko muuten kellään muulla ollut ongelmia vatsansa kanssa sen jälkeen kun alkoi pisteille`? Mulla menee nykyään tosi helposti massu sekaisin ja varsinkin jos edes yritän syödä rasvaista ruokaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän