Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mammat olette hassuja uimarannalla kun...

Vierailija
08.07.2010 |

Tuotte lapsenne uimaan ettekä itse ui tai ota aurinkoa MIKSI?. Tämä ei tietenkään koske kaikkia esim. Mua

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina ollut näitä huolimattomia vanhempia, jotka antavat lastensa valvomatta olla vedessä.

Lähes joka kesä siellä on hukkunut lapsi :(

Vierailija
22/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle riittää kun näin raskaana ollessa näen että sentäs lapseni saa nauttia uimisesta vaikken minä ui kun vahdin toista.joo ja tiedän sen että lapsi nauttisi vielä enempi jos olisin ite pulikoimassa hänen kanssaan. ja tosta arskan otosta en ole koskaan pahemmin tykännyt tai siis tykkään ku ruskettuu ja tykkään arskasta mutten palvo sitä niin paljon jotta varta vasten löhöisin rantsulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän olen ihan järkyttävä äiti.. Mä uin ilomielin kun olen 3 vuotiaani kanssa rannalla. ensin selkää syvemmälle ja takaisin rintaa. max 10sek näköyhteys katki. Saatan myös selailla lehtiä rannalla kun lapseni leikkii vesirajassa. Meillä on vaan ehdoton sääntö että napaa syvmmälle ei saa mennä, jos menee joutuu pois vedestä. Vähän väliä tarkkailen kyllä tekemisiä ja paljon telmitään yhdessä vedessä, rannassa ja syvemmällä. Lapsella koko ajan yksin ollessaan kellukkeet ja uimarengas.

Vierailija
24/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän olen ihan järkyttävä äiti.. Mä uin ilomielin kun olen 3 vuotiaani kanssa rannalla. ensin selkää syvemmälle ja takaisin rintaa. max 10sek näköyhteys katki. Saatan myös selailla lehtiä rannalla kun lapseni leikkii vesirajassa. Meillä on vaan ehdoton sääntö että napaa syvmmälle ei saa mennä, jos menee joutuu pois vedestä. Vähän väliä tarkkailen kyllä tekemisiä ja paljon telmitään yhdessä vedessä, rannassa ja syvemmällä. Lapsella koko ajan yksin ollessaan kellukkeet ja uimarengas.

Samalla linjalla mennään. Mä olen 110% sitä mieltä että se lapsi ei halua rannalle jonkun helvetin kytän kanssa vaan Isän leikkiseurakseen. Tottakai menen vaikka kylmään veteen ja saan hiekkaa uikkareihini, se on sitä laatuaikaa lapsen kanssa.

Vierailija
25/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos joku kertoo että ui mielummin lämpimässä vedessä uimahallissa niin miten joku pölvästi saa asian väännettyä niin että silloin pelkää rannalla uimista :D:D

Meillä ainakin lapset viihtyvät uimavedessä ihan keskenään ja minä vahdin taaperoa eli ei tulis mieleenkään mennä samaan aikaan uimaan.

Vierailija
26/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kiltisti leikkii rannassa, joten otan kyllä aurinkoa tai luen niin paljon kuin tykkään. Usein vietetään rannalla 2 - 4 tuntia.

Vierailija
27/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kehdata?

Vierailija
28/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kehdata?

Vierailija
29/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän meidän 4v:n ja 1.5v:n rannalle ja vetäisen kroolaten sellaisen 1.5 - 2 km lenkin. Kyllä ne lapset siellä pärjää sen aikaa.

Vierailija
30/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kahlata siitä kaikkien mammojen ja ipanoiden läpi siihen yyberlämpimäksi pissattuun järveen. Kun täällähän mammat pissaa uimahallissa niin miksi ei järvessä?

Ja tosiaan mä vahdin myös lapsiani.

Vierailija
31/41 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ui uimahallissakaan, jos olen lasten kanssa. Kukas niiden lapsien kanssa sitten olisi, jos minä polskisin siellä isossa altaassa? En myöskään lähde juoksulenkille ulkoillessani lasten kanssa. Eiväthän ne lapset pysyisi perässä.

Vierailija
32/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä todellakaan kehtaa esiintyä uimapuvussa! Kahlailen siinä rantavedessä ja leikin lasten (2 ja 4) kanssa.

Todellakin haluaisin kauniimman ja hoikemman vartalon. Ja haluaisin uida.

Vierailija
33/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljoa, että sinne kykenisi mennä. Kylmä vesi aiheuttaa suorastaan kipua. Juu ei kiitos.

30 asteinen merivesi on aivan eri asia.

Vierailija
34/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI LÄSKI jne.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................!

Vierailija
35/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotte lapsenne uimaan ettekä itse ui tai ota aurinkoa MIKSI?. Tämä ei tietenkään koske kaikkia esim. Mua

käristään nahkaani koska pitää vahtia erittäin vilkasta 4vee poikaa ja uida en voi jälkivuodon takia. Niin mielelläni kuin pulahtaisinkin veteen.

Vierailija
36/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/70, näitä läskejä ette rannalla näe..

Lisänä raskausarpia sekä käsivarsissa että polvitaipeissa, ehei. EN todellakaan hillu puolialastomana missään yleisellä rannalla.

En muuten hillunut puolialastomana missään yleisellä paikalla silloinkaan kun raskausarpia ei ollut ja painoa oli 10kg vähemmän.

Vierailija
37/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on niin onnekas tilanne, että meitä onkin kaksi aikuista, vahtivuoroa vaihdetaan välillä ja minäkin uin.

Niin ja mitat oli sit 164cm /106kg, selluliittiä ja laardia.. Ja minä uin. Kuolkaa järkytykseen.

Vierailija
38/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

B) Ei ole kroppa (ja itsetunto) siinä kunnossa, että olisin bikineissä tai edes uimapuvussa tällä hetkellä. Ja vaikka olisikin, niin silti joutuisin vahtimaan niitä lapsia.

Vierailija
39/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 30 asteen vedessä...hyi saatana!

Vierailija
40/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

41, et ole läski ollenkaan.

Mutta kun on vartalo täynnä noita raskausarpia niin näytän sille kuin olisin 3 tai 4 numeroa liian isossa nahassa.