Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko minulla mielestänne oikeus puuttua? Tuttavaperheen mies pettää vaimoaan jatkuvasti.

Vierailija
08.07.2010 |

Tuttavaperheen mies on mieheni vanhoja lapsuudenkavereita. Edelleenkin ovat paljon tekemisissä harrastuksensa kautta ja muutenkin. Mieheni on kertonut että kaverillaan oli jo nuorena jatkuvalla syötöllä naisia, uutta vaihtoi kuukauden välein. On komea ja supliikkimies, joka osaa ns. hurmata herrasmiehen elkeillään. Mieheni mukaan tahti ei ole muuttunut vaikka meni naimisiin muutama vuosi sitten ja vaimonsa kanssa yhteinen lapsikin on. Vaimonsa tietää näistä naisseikkailuista mutta ei ole jättänyt miestään, eikä ilmeisesti ole puhunut kenenkään kanssa asiasta.

Viikkoa sitten olimme perheemme kanssa mökillä ja mieheni kaveri tuli sinne kuskinsa kanssa. Oli jo tullessaan ottanut pari olutta ja illan aikana kului lisää. Mieheni ja nämä 2 muuta miestä lähtivät illalla käyttämään lapsia uimassa ja siinä samalla rannalla oli ollut nökkinaapurimme parikymppinen tytär. Eiköhän mieheni ystävä ollut alkanut vikittelemään tätä naapurin tytärtä ja uimisen jälkeen tytät tuli myös meille iltaa viettämään. Ensin en tajunnut menoa kun oli lasten iltapalat ja pesut ja nukkumaanlaitot, mutta sen jälkeen kävi melko selväksi mikä oli naapurin tyttärellä ja mieheni kaverilla tarkoitus. Siinä vaiheessa minä hermostuin mieheni ystävälle ja sanoin että "Nyt lähdet helvettiin, eikä meille ole vähään aikaan tulemista. Kuinka edes kehtaat vaimoasi tulla pettämään meidän mökille ja kuvitella että pääset kuin koira veräjästä." Aioin myös kertoa miehen vaimolle jos tämä sitä minulta suoraan kysyy. Aika äkkiä lähti pois, eikä ole kuulunut sen jälkeen mitään.

Mieheni mielestä se oli asia joka ei minulle kuulu, kaverinsa saa tehdä mitä haluaa, eikä ole meidän asia tuomita. Minä sanoin etten kehtaa katsoa vaimoaan silmiin jos annan ukkonsa rauhassa touhuta meillä. '

Mitä mieltä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan olisi saanut itsekään pidettyä suuta supussa, vaan olisin (nopeasuisena ja tulisieluisena ihmisenä) sanonut aivan samoin.

Vierailija
22/34 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisin pettäjämiehen vaimolle. Koska myös itse tahtoisin, että mulle kerrottaisiin, jos mun mies pettäisi. (mmm.. ja kerrottiinkin...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän tietää miehen taipumukset. Ymmärrän kyllä, että et halua mökistänne mitään puolivälin panopaikkaa.

Vierailija
24/34 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä touhutkoon missä tahtoo mitä tahtoo, mutta sulla ei ole mitään velvollisuutta tarjota sille mahdollisuuksia luontonsa toteuttamiseen.

Mä en muuten ap. sinuna kovi sinisilmäisesti omaa miestä pystyisi myöskään katsomaan. Jos tuo on meininki silloin kun lähdetään radalle, niin...

Vierailija
25/34 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän tietää miehen taipumukset. Ymmärrän kyllä, että et halua mökistänne mitään puolivälin panopaikkaa.

Ei siis ole kirjettä kirjoittamassa, ja se on ihan ok. EI tollasia limaperseitä tarvitse kenenkään suojella.

Vierailija
26/34 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalta osaltasi ukolle itselleen. Sanoit itse, että vaimo tietää miehensä seikkailuista eikä silti jätä häntä, joten etköhän jäisi sen kertomisen kanssa aika nollille; tuskinpa mikään muuttuisi.

Kuuliko muuten naapurin tyttö mitä sanoit?

Se mies kuulostaa pahasti seksiaddiktoituneelta, ei hän kyllä käyttäydy ihan normaalilla tasolla.

Vierailija
27/34 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille vaimolle.en tiiä miten se tuommosta kahtelee...meitä on nii moneks ja nuita kaksikymppisii tyttöi on ketkä on heti jalat kohti taivasta panemas ties minkä kanssa.just heitin oman ukon ulos,ku huomasin etten kiinnosta.kyllä jaksoi netissä ja kaupungilla tyttöjä katella...parempi yksin ku tollasen kans

Vierailija
28/34 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkään ole sinun velvollisuutesi suosia millään tavalla tuota käytöstä, harrastakoon pettämistään muualla kuin sinun kotonasi tai mökilläsi. Perheen sisäisiin asioihin ei kuitenkaan ole kenelläkään asiaa puuttua, sinun ei kuitenkaan kuulu informoida vaimoa asiasta, tuskin hänkään niin sinisilmäinen on ettei tiedä miehensä tekemisistä mitään.

Vierailija
29/34 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun lähetit miehen matkoihinsa. Sulla ei ole ainakaan mitään nolosteltavaa tai salattavaa vaimon suhteen.

Miehet ovat kummman lojaaleja toisilleen. Pettämistäkin katsotaan läpi sormien. Toiset vielä lainaavat autojaan ja asuntojaankin tätä varten. Sitä en ole koskaan ymmrätänyt.

Jos vaimo asiasta sinulle puhuu, niin voithan rehdisti vastata. Toisaalta et kai voi olla ihan varma siitäkään miten tämä tilanne olisi päättynyt. Ehkä naapurin tyttö olisi mennyt kotiinsa ja miehesi ystävä nukkumaan.

Vierailija
30/34 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olis itsekään pystynyt hiljaa olemaan. En antaisi kenenkään sinkku vieraankaan hommata meille/meidän mökille mitään yhdenillanjuttuja.

Vierailija
31/34 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko niillä kaveriporukassa sellainen "sääntö", että toisen miehen pettämisistä ei puhuta eteenpäin. tuolloinhan sama sääntö koskisi myös oman miehesi kaveri-iltoja ym...

Vierailija
32/34 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitähän ukkosi mahtaa tehdä? Ehkä ei halua, että kerrot kaverin vaimolle, koska se saattaisi suutuspäissään kertoa sinulle jotain mitä miehesi on tehnyt.

Mitä tohon puuttumiseen tulee, niin jos tämä miehesi ystävä kerta niin avoimesti hassaa naapurin tyttöä teidän mökillä, niin luultavasti on ihan ok ottaa asia puheeksi. Ei sun tartte olla sun miehen kaverin nyrkin alla. Kysy pois. Ehkä se kaverin vaimo ei edes tiedä tästä taipumuksesta. Aika usein se nimittäin on se, että se pettäjän puoliso saa viimeisenä tietää. Eikä sun miehes tartte kaveerata minkään häntäheikin kanssa. Tai ettei vaan itse ole sellainen.

Vierailija
33/34 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meidän mökille tai kotiimme jos alkaisi hoitojaan raahata, niin ihan yhtälailla olisin heivannut lieron sutturoineen pihalle ja äkkiä oliinkin! Hyvin teit, siis ihan oikein! Eihän sun nyt omassa kodissasi tarvitse tuollaista suvaita, hankkikoot hyypiö hotellihuoneen ja olkoon sotkematta muita epärehelliseen elämäntyyliinsä.

Ja miehelleni sanoisin, että tässä asiassa hän nyt todellakin on se väärässä oleva ja että kertakin vielä jotakin vastaavaa, niin sanon vielä rumemmin ja puututaan sitten oikein kunnolla, soitetaan sitten vaimolle siltä istumalta jne. Mutta mun mies ei kyllä koskaan puolustelisi tuollaista lieroa, siis pettäkööt vaan sitä vaimoaan, mutta että sotkee muitakin ihmisiä siihen..

MIKSI kukaan nainen sietää tuollaista "miestä", siis ihan elämäntapalieroa? Onko se todellakin sille naiselle se ja sama. Aika kamalaa on sen naisen elämä, jättäisinyt moisen sontakasan kun ansaitsisihan hän naisena parempaa!

Vierailija
34/34 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit. Vaimo tietää miehen taipumukset eli ei taida vaikuttaa kertoa. Erota miehesi tuosta miehestä sillä seura tekee kaltaisekseen jossain vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi