Kylläpä varakkaat,akateemiset +30-+35v naiset ovat kamalia akkoja.
Tällä palstalla ollaan todella tylyjä, ylimielisiä ja ilkeitä. Sitten kuitenkin, kun pitää esitellä itsensä, tuntuu valtaosa olevan reippaasti +30v akateeminen, varakas, johtavassa tms. asemassa oleva nainen. Taidatte ihan pikkiriikkisen pitää itseänne parempina kuin muita? Oikeasti olette aika ilkeitä, palstan henki sen osoittaa. Jos täällä olisi paljon fiksuja ihmisiä, ei ilkeitä, julmia vastauksia tulisi moneenkaan ketjuun.
Kommentit (9)
Mistä sinä muka tiedät, minkälainen joku nimetön "vierailija" on? Tuskinpa se sama kirjoittaja ensin vittuilee ja sen jälkeen selittää taustatietonsa.
Joten ÄLÄ yhdistele eri ketjujen nimettömiä kirjoittajia. Toisessa ketjussa saatetaan kertoa koulutuksesta ja iästä, toisessa vittuillaan.
Ja ketjuihin, joissa puhutaan koulutusasteesta, vastaavat todennäköisemmin ne, joilla on jotain, josta ovat ylpeitä eli tutkinto. Kuin ne, joilla on pelkkä peruskoulu koulutuksena. Joten niistä ketjuista ET voi laskea mitään keskiarvoa palstalaisten koulutuksesta.
Siinä olen samaa mieltä, että täällä on aika ikävä henki ja vittuillaan asiallisiinkin aloituksiin.
Koska täällä moni keksii itselleen titteleitä ja koulutuksia. Vittumainen ilmapiiri täällä kyllä on, todella ilkeä.
Jollain on ilmeisen paha olla.
Päästääkseen kuvaamaasi asemaan on oltava kamala akka, terävillä kyynärpäillä. Emme ehkä oikeasti ole niin kamalia ja ilkeitä, mutta suora tyyli jää huomaamatta päälle. On pidettävä asiat asioina, eikä aina ottaa kaiken niin henkilökohtaisesti.
olen kohderyhmää 35-vuotias akka, varakkaaksi en tunnustaudu. :-D
Siinä olen samaa mieltä, että täällä on aika ikävä henki ja vittuillaan asiallisiinkin aloituksiin.
Minä olen eri mieltä. Käyn täällä palstalla silloin tällöin pääasiassa lueskelemassa kiinnostavia ketjuja. On totta, että monessa ketjussa aika räväkästi keskustellaan ja jopa vittuillaan, mutta varsinkin pitkissä ketjuissa, joissa aloittajana joko hyvä provo tai joku muu mielenkiintoinen asetelma keskustelu voi olla tosi hyvääkin!
Minä juttelen IRL kavereiden ja ystävien kanssa henkevästi, tiukasti, kevyesti, päivänpolttavista kysymyksistä, omista ongelmistani, kaverin ongelmista, vauvankakan väristä, työasioista, kotiasioista, lillukanvarsista. Silloin käytössä myös nonverbaali viestintä sekä tietynlainen sosiaalinen koodi, jolloin ollaan keskustelussa omina persoonina ja osataan olla hienotunteisia ja kantaa vastuu keskustelusta.
Kun tulen lukemaan keskustelupalstaa en odota samanlaista keskustelua, vaan tahdon lukea räväkkiäkin mielipiteitä eri kanteilta, nautin kun hyvä kirjoittaja osaa argumentoida ja jopa provosoida. Asiattomat, pelkkää pahaa oloa purkavat ja niin epäselvästi kirjoitetut, ettei saa tolkkua tai minua kiinnostamattomasta aiheesta olevat viestit pystyn ohittamaan sujuvasti, enkä suotta ärry siksi että joku on sellaista tekstiä kirjoittanut.
Jos kirjoittaa nettipalstalle, täytyy osata ottaa huomioon nettimaailman toimintatavat ja luonne. Jos ottaa neuvoja ja vinkkejä nettipalstoilta, täytyy osata tarkistaa niiden oikeellisuus muista lähteistä (kiitos vaan, minä olen saanut lukuisia hyviä ideoita netistä esimerkiksi lasten asioissa). Jos lukee nettipalstoja, voi joskus saada lukea ja jopa ymmärtää auivn uudenlaisia ajattelumaailmoja, sellaisia joita IRL ei ikinä ehkä kohtaisi!
että moni tällä palstalla purkaa patoutumiaan uudessa elämäntilanteessa ja hormonimyrskyjen kourissa.
Eihän kukaan täysjärkinen ajattele oikeasti noin, mitä noita joitakin ehdottomia kommentteja lukee. Nainen on naiselle susi.
Ja aivan sama onko sektio synnytys vai ei, imettääkö joku vai ei, hoitaako lapsensa kotona tai ei, pitääkö virikehoidossa vai ei, käyttääkö kestoja vai ei, saako lapsensa nuorena vai vanhana jne.
Jokainen tekee, kuten parhaaksi katsoo. Muistan, kuinka fanaatikko itsekin joskus oli puolustamaan omia valintojaan. Se osoittaa vain omaa heikkoutta uudessa elämäntilanteessa, jossa itsekin on vielä epävarma omasta roolistaan naisena ja äitinä.
Myöhemmin omat ajatukset oikein huvittaa. Itse olen jotenkin niin tyypillinen keskivertoäiti kuin olla ja voi. :)
palstan hengen. Minusta se ON ikävä, palstailen silti aika tiheästi.
Eikä minusta ole kyse siitä, osaako lukija valikoida tai älyääkö tarkistaa saamansa neuvot. Tuskin kukaan nyt niin tyhmä onkaan, etteikö neuvoja tarkistaisi!
Ja on aika eri asia se, saako olla eri mieltä. Totta munassa saa olla eri mieltä ja perustella tiukasti.
Mutta joukossa on ihan oikeasti ilkeitä ja julmiakin kirjoituksia. Haukutaan erityislasten vanhempia, tuomitaan yksinhuoltajia, väännetään aloitusten tekijöiden antamia tietoja nurin ja "tulkitaan" tahallaan väärin.
Totta kai se ikävä kyllä kuuluu anonyymiin nettikeskusteluun, mutta sanotaanko sitten vaikkapa niinpäin, että ainakaan AV ei ole yhtään sen parempi kuin muut vastaavat saitit, vaikka täällä sentään LUULISI palstailevan suht ystävällistä ja empaattiseen ajatteluun kykeneviä ihmisiä!
-3-
Olen jo 45v ja akateeminen, oonko mä mukava akka? ;)