ettei olisi tuon kadonneen pojan vanhemmat itse piilottaneet poikansa
että pääsisi uutisiin... Samankaltainen tapaus oli usassa kun isä sanoi että poika on yksin kuumailmapallossa...
Itse uskon että on.
Kommentit (30)
Jos en ole muistanut laittaa lukkoon niin se on sitten menoa. Jos sattuu sellainen tilanne, että olen itse eri huoneessa vaikka pyykkejä viikkaamassa. Tai kuten yksi aamu kävi. Nukuin ja 2v oli aukaissut itse oven ja käynyt ulkona. Onneksi ei vielä silloin ollut niin rohkea, että olisi lähtenyt oven luota pidemmälle. Sydän karrellaan heräsin kun 2v. tuli tökkimään jaloillaan selkääni ja kun vilkaisin eteiseen näin oven auki sepposen selällään.
Hui, itse en kyllä jättäisi ovea auki, jos lapsi osaa itse avata jo oven. Meillä siis on aina takalukossa, vain lukkoa kääntämällä pääsee ulos. Jos sitä mahdollisuutta, niin turvalukon ostaisin.
Oletko sä nähnyt ne vanhammat jo uutisissa?
kuulostaa epäilyttävältä. Eikö niille etsijöille tullu mieleen etsiä mökin läheltä ensin?
ei mennyt kauaa, kun alkoi nämä sairaat spekuloinnit tällä palstalla. Onnea teille! Ei voi teillä elämä olla helppoa, jos noin kovasti tarvitsee epäillä ihmisiä.
empä usko että kukaan piilottelee lastaan
ovat olleet koko ajan mukana etsinnöissä. Ovatko siis sitoneet pojan puuhun, ettei vaan löydetä. Ette voi olla tosissanne!
Mitä lähempää, sen vähemmän uskotaan sieltä löytyvän.
heti, millaisia syytöksiä vanhemille tuli. Eli tuskin kukaan tahallaan julistautuisi huonoksi vanhemmaksi tuollaisella tempulla.
-miksi poliisille ilmoitettiin kello 16:00? Miksi ei aikasemmin. Täytykö odottaa että henkilön, joka katsoo pojan perään tapauksen ajan pääsee töistä
-Mökin lähimaisemat tutkittiin tarkkaan. Miten lapsi yhtäkkiä sinne ilmeistyi? Jonkun on täytynyt harhauttaa poliisia/etsijöitä, kun poika palautettiin.
-miksi poika katosi lähellä kanavaa? Oliko paikka valittu siksi että tarina kuulostaisi traagisemmalta.
tuli vain mieleen...
juuri sinunlaisia löytyy tuhansittain jotka heti epäilevät vanhempia (mm. kadonneen Madeleinen tapaus). Helvetti mikä spede sä olet. hah, ja poika löytyi, eikö hävetä?