ettei olisi tuon kadonneen pojan vanhemmat itse piilottaneet poikansa
että pääsisi uutisiin... Samankaltainen tapaus oli usassa kun isä sanoi että poika on yksin kuumailmapallossa...
Itse uskon että on.
Kommentit (30)
kun oli pitänyt kivaa pikkupojan kanssa. Toivottavasti vanhemmat ottivat opikseen ja jatkossa 2,5v ei ulkoile ilman aikuista.
Ihan oikeasti typerää, sairasta ja naurettavaa tuollaisia epäillä. Entä jos se olisi ollut teidän oma lapsi. Itselläni on 2v. poika joka valtavan vikkelä menoissaan ja tuo tapaus oli suuri muistutus itselleni, että pitää olla silmät myös selässä. Toisaalta olen tuota uutista murehtinut, koska tiedän, että hyvä ystäväni on usein Ristiinassa 2v poikansa kanssa lomailemassa ja pelkäsin, että kyseessä on hänen poikansa tai sukulaispoika. Ei vain kantti antanut periksi alkaa kyselemään.
Pääasia, että lapsi on kunnossa!
Kyllä on sulla elämä pientä. Varmaan Elviskin elää.
Kyllä on sulla elämä pientä. Varmaan Elviskin elää.
Jokaisella on oikeus epäillä, niin myös minulla.
Minä taas epäilen, että sinä olet tyhmä, ilkeä ja sun elämäsi ei ole kunnossa.
Eikö olekin mukavaa, kun saa kaikkea vapaasti epäillä, mutta vanhempia en epäile ja toivotan heille kaikkea hyvää!
tai muuten vinksahtanut nappasi pojan, piti sitä kotonaan ja lopulta vei puun juurelle.
jokainen jolla on oma lapsi voi kuvitella sen tuskan mikä tuossa tilanteessa jos oma lapsi kateissa.
häpeän kirjoittaa tätä ja myöntää että luen näitä ala-arvoisia juttuja täällä.
3-vuotias karkailee ja on monesti jouduttu huolesta hulluna säntäilemään etsimässä. Meillä siis 2 koululaista ja pikkusen "pitäisi" olla kotipihalla heidän kanssaan, mutta onkin sitten livahtanut. Vähintään 5 min välein tarkasta, että onko pihalla, mutta on tosi nopea. Viime viikollakin kiertelin kyselemässä, onko joku nähnyt. Kaksi ihmistä oli nähnyt rantaan päin menossa... Poika löytyi lopulta aivan vastakkaisesta suunnasta, lapsi kulkee ristiin rastiin päättömästi.
Dementoitunut isoäitini karkasi vanhainkodista. Järjestettiin etsintä lähiseudulle. Löytyi sitten paleltuneena kuoliaaksi vanhainkodin lähimetsästä, vaikka sieltä oli "etsitty". Eli voi kyllä jäädä huomaamatta.
kidnappaajaorava siitä Arlan mainoksesta.
Leikki varmaan taas sitä puolet pois-alea ja otti toisen lapsista ja kun leikki loppui, palautti pojan.
Ap, oot yks suurimmista idiooteista tällä palstalla.
Eivät arvanneet pojan lähtevän paljain jaloin sinne kävelemään.
Onneksi poika löytyi ja hyvässä kunnossa.
jos jotain tuollaista olisi. "Isi piti mua piilossa!"
meidän 2,5 vuotias poika ei kyllä osaisi kertoa tuollaisia. Puhe on vasta "juna lähtee"-tasolla.
3-v poika karkailee ja silti äiti kurkkii pihalle vain 5 MINUUTIN välein- Hyvää päivää vaan. Ja sitten kersaa etsitään sydän kurkussa metsistä.
Luulisi tyhmemmänkin oppivan jo ensimmäisestä katoamisesta, ettei noin pientä jätetä pihalle toisten lasten kaitsettavaksi!
"maalaisjärjellä" ei näytä tekevän mitään...
eli mikä järki siinä sitten olisi ??
Jos en ole muistanut laittaa lukkoon niin se on sitten menoa. Jos sattuu sellainen tilanne, että olen itse eri huoneessa vaikka pyykkejä viikkaamassa. Tai kuten yksi aamu kävi. Nukuin ja 2v oli aukaissut itse oven ja käynyt ulkona.
Onneksi ei vielä silloin ollut niin rohkea, että olisi lähtenyt oven luota pidemmälle.
Sydän karrellaan heräsin kun 2v. tuli tökkimään jaloillaan selkääni ja kun vilkaisin eteiseen näin oven auki sepposen selällään.
Mutta onneksi lapsi löytyi!! Se oli päivän paras uutinen totisesti.
että tosiaan joku pedofiilinaapuri tai muuten vaan ruuvit löysällä oleva olisi napannut pojan ja sitten palauttanut (jos on lopulta jotenkin älynnyt, että teolla voi olla seurauksetkin...). Ja tuo vinksahtanut ehkä on ollut noiden vapaaehtoisten joukossa etsivinään lasta (olihan se McCannien tapauksen epäilty Muratkin ollut mukana sen Maddyn etsinnöissä)...
Miten tuon ikäinen muka selviäisi vaikeassa maastossa yksinään puolialastomana ja paljain jaloin?
Oli niin tai näin, niin pääasia, että pieni poika löytyi ehjin nahoin. Toivon vaan, että hänen vanhempansakin oppivat nyt läksynsä tästä karmeasta koettelemuksesta, eivätkä enää jätä tuon ikäistä toisten lasten kaitsettavaksi pihalle ilman aikuista.
Juuri eilen luin tätä uutista tämän lapsen katoamisesta ja ajattelin, että olisi aivan kamalaa jos meidän lapsi katoaisi tuolla tavoin.
Mitenkäs sitten kävikään tänään!
Olin sisällä keittiössä 2v. lapseni kanssa ja mies oli pihalla putsaamassa terassia.
Meillä on sillä tavalla, että terassi on heti ulko-oven edessä, eli jos siitä joku menee ulos, niin se terassilla olija melko varmasti näkee kuka sieltä ovesta on tulossa.
Näin kuinka kuopus meni eteiseen ja kuulin ulko-oven avautuvan. Ajattelin, että jahas, siellä ollaan menossa ulos. Tottakai oletin, että mieheni, joka on terassilla näkee lapsen tulevan ulos, enkä ollut 100% valmiudessa heti hyökkäämässä perään.
Voisin vaikka vannoa, että aikaa meni vain noin 2 sekuntia. Meillä oli ikkuna terassille päin auki ja kun en kuullut miehen heti juttelevan lapselle (minkä hän yleensä tekee aina kun näkee lapsen) Huusin, että näitkö, että lapsi tuli ulos.
Mies ei vastannut.
Ryntäsin ulko-ovelle ja huusin miehelle, joka siis oli siinä ihan ulko-oven lähettyvillä, uudestaan, että näitkö, että se tuli ulos?
Mies vastasi, että ei.
Minä tietysti lähdin sitten juoksemaan taloa ympäri ja etsimään lasta ja onneksi näin pienen pään viipottavan kaukana tiellä eteenpäin. Kaveri oli jo aika pitkällä ja rannalle päin menossa. Sukkasillani juoksi täysiä perään.
Ja yllätys, yllätys. Kun sain pojan kiinni niin oli menossa rannan lähettyvillä sijaitsevaan ojaan,
KISSAN perässä. :(
Jos ensin etsivät itse, ajattelivat, että löytävät
On täysin mahdollista, että lapsi on kierrellyt siellä täällä, ei meidän 2,5v ainakaan osaa aikuisen lailla suunnistaa.
Viimeiseen en voi kun todeta, että ei se paikkaa katso kun lapsi katoaa. Täytyy olla tylsä elämä kun tällasta ehtii miettimään tai edes tulee mieleen!