Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jotain mitä olisi pakko kertoa menneisyydestä

Vierailija
08.07.2010 |

uudelle puolisolle? Ja mitä tällaiset asiat ovat? Edellyttäen, että niitä ei enää tee.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sitten kerromme, pitäisikö siitä mainita puolisolle.

2/18 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää luetella nimeltä kaikki vanhat hoidot, unohtamatta kuvailla millaisia lahnoja ne oli sängyssä ja sitten rituaalisesti kirota heidät kaikki.

Naisen ei tietenkään tarvitse kertoa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pettänyt

Vierailija
4/18 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pettänyt

Nuoruuden tyhmyyksiä. ap

Vierailija
5/18 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tuomiot ja avioliitot sekä lapset. Mitä itse haet takaa?

Vierailija
6/18 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla on salattavaa?

Vierailija
7/18 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä itse toivoisi puolisonsa kertovan. Jollet halua puolison ex-listaa, ei sinun tarvitse luetella omiasikaan hänelle. Jos haluaisit tietää puolison exille tekemistä, hylätyistä lapsista, täytyy sinunkin kertoa puolisollesi miten Porvoossa asuu joku kaksi- tai kolmevuotias poika josta maksat elareita kun muistat...

Ele itselle samat vaatimukset mitä odottaa puolisoltaan.

Vierailija
8/18 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteessani hyväksytyksi ja rakastetuksi kokonaisena, kaikkine menneisyyden virheinenikin. Sama koskee toki vastavuoroisesti puolisoa. Jos haluat parisuhteesi perustuvan henkiseen läheisyyteen, kannattaa kertoa, mutta jos muut asiat ovat tärkeämpiä, voit pitää menneisyytesi salassakin. Tärkeintä toki on, että olet parantanut tapasi (jos siis ap mainitsi väkivaltataipumuksesta).

Vierailija
9/18 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen riippuen vakavuudesta ja nykyisestä puolisostasi. Pettäminen siksi että tilanne voi muuten olla vaikea jos hän kuuleekin siitä joskus muuta kautta. Olet luotettavampi jos kannat vastuun teoistasi ja kerrot niistä itse.

Pahoinpitelitkö naisystäväsi/exän vai tappelitko kaverin kanssa? Aika eri asia naisen näkökannasta ajatellen...

Minä tahtoisin tietää nuo asiat ja myös kertoisin puolisolleni jos itselläni olisi tuollaisia "luurankoja".

Vierailija
10/18 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteessani hyväksytyksi ja rakastetuksi kokonaisena, kaikkine menneisyyden virheinenikin. Sama koskee toki vastavuoroisesti puolisoa. Jos haluat parisuhteesi perustuvan henkiseen läheisyyteen, kannattaa kertoa, mutta jos muut asiat ovat tärkeämpiä, voit pitää menneisyytesi salassakin. Tärkeintä toki on, että olet parantanut tapasi (jos siis ap mainitsi väkivaltataipumuksesta).

ei? ap

Ja naista en ole koskaan hakanut, enkä hakkaa.

Vierailija
11/18 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun suhde alkaa muuttua vakavaksi, olisi syytä kertoa mm. tällaiset seikat

-jos on lapsia aiemmista suhteista

-jos on joku perinnöllinen sairaus

-jos on hirveästi velkaa

-jos on jotain muuta eettisesti arveluttavaa (esim. vankeustuomio tms.), jonka paljastuminen myöhemmässä vaiheessa voisi olla shokki

-jos ex on stalkkeri/väkivaltainen/hullu tms., ja voi aiheuttaa potentiaalisesti vaikeita tilanteita nykyelämään

-jos käyttää huumeita tai liikaa alkoholia tai muuttuu kännissä väkivaltaiseksi tms.

Muut asiat (esim. seksikumppaneiden määrä, pettämiset edellisissä suhteissa, suvun vaikeat suhteet tms.) ei ole niin oleellisia eivätkä vaikuta välttämättä suhteeseen.

Vierailija
12/18 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei? ap

Mutta minusta olisi vaikeaa rentoutua ja uskalataa todella lähentyä ja kiintyä miehen kanssa jos minulla olisi salaisuuksia. Kertominen voi olla riski, mutta mieltä vaivaavat salaisuudet helposti tuhoavat suhteen kuin suhteen.

Vierailija
13/18 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei? ap

Mutta minusta olisi vaikeaa rentoutua ja uskalataa todella lähentyä ja kiintyä miehen kanssa jos minulla olisi salaisuuksia. Kertominen voi olla riski, mutta mieltä vaivaavat salaisuudet helposti tuhoavat suhteen kuin suhteen.

Kirjoitin vastaukseni tuonne tekstisi sisään...

Tämä olisi siis minun osuuteni. 0

"Mutta minusta olisi vaikeaa rentoutua ja uskalataa todella lähentyä ja kiintyä miehen kanssa jos minulla olisi salaisuuksia. Kertominen voi olla riski, mutta mieltä vaivaavat salaisuudet helposti tuhoavat suhteen kuin suhteen."

Vierailija
14/18 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä 10 v sitten tapahtuneilla asioilla on ap

Vierailija
15/18 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta entä jos menneisyys ei vaivaa itseään? Mitä merkitystä 10 v sitten tapahtuneilla asioilla on ap

Esim. vankilatuomiolla voi olla ja on hyvinkin vaikutusta siinä vaiheessa jos lasta ei rupea tulemaan ja vaihtoehdoksi muodostuu adoptio. Adoptiolupaa ei heru jos puolisolla on vankilatuomio. Vanha jo kärsitty ja sovitettu vankilatuomio voi vaikuttaa myös muihin lapsiin liittyviin asioihin (esim. tukiperheenä oleminen, sijaisperheenä oleminen jne).

Riippuu siis tosiaan ihan mistä asiasta on kyse. Jos olet ap ollut koulun pahin kiusaaja niin väliäkö sillä noin periaatteessa. Tai jos olet pettänyt viittäkymmentä naista mutta et aio enää niin tehdä niin eipä nuo haittaa. Älä turhaan kerro. Mutta terveysasiat, mahdolliset tuomiot jne on kerrottava.

Vierailija
16/18 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ei kysy niin ei musta tarvitse erikseen ottaa asiakseen sanoa että "muuten, minä sitten olen pettänyt exääni". Mutta jos toinen kysyy onko toinen koskaan pettänyt ja se valehtelee niin se on kyllä musta erittäin huono asetelma uudelle ihmissuhteelle.

Tuo pahoinpitely on sikäli vaikea, että mä todellakin haluaisin tietää jos uusi puoliso olisi joskus menneisyydessään pahoinpidellyt jonkun, ja haluaisin tietää sen siksi etten haluaisi suhdetta sellaisen ihmisen kanssa. Joten hänen näkökulmastaan mulle varmaan ei kannattaisi kertoa... Mutta ilman muuta jättäisin hänet jos paljastuisi että minulta on tahallaan yritetty pimittää tällaista tietoa.

Vierailija
17/18 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pahat terveysongelmat (esim. sairastettu syöpä, vaikka olisitkin täysin terve sairastettu syöpä kasvattaa aina mahdollisuutta uuteen syöpään)

- perinnölliset sairaudet jotka ovat suvussa tiedossa (kas kummaa sieltä naisen puolelta voi löytyä sama tauti jolloin lapsillenne käy todella huono tuuri)

- kahnaukset "lain" kanssa jos ollaan oikeuteen asti menty ja tietenkin niistä saadut tuomiot

Näillä kaikilla on vaikutusta yllättävissä kohdissa elämässä vaikka sitä ei tulisikaan etukäteen ajateltua.

Vierailija
18/18 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka olen tullut petetyksi, pahoinpidellyksi ja laiminlyödyksi. Miesten on helpompi seurata edeltäjiensä esimerkkiä. Tämä on tosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi