Soittokielto puhelinmyyjille
On ihan järkyttävää kuinka nuo lehtien myyjät soittelevat monta kertaa päivässä liki joka päivä ja useammasta numerosta. Nyt riittää kun en aio ostaa mitään enkä halua juosta kaiken aikaa puhelimessa niiden takia. Huomaa, että opiskelijat ovat saaneet lehtitaloilta kesätöitä.
Muistaako kukaan mistä numerosta tuon lehdentyrkytysmyynnin sai lopetettua?
Kommentit (6)
rekisteritkään eivät ole kaikkien soittelijoiden käytössä, soittoja voi tulla siitä huolimatta että olet kaikissa mainoskieltorekistereissä.
Minä olen sanonut jo pidempään kaikille soittelijoille, että en koskaan osta mitään puhelinmyynnistä. Yksinkertaista ja helppoa, jos vielä joku vänkää vastaan, niin toistan sen (siltä varalta ettei kuulo ja ymmärrys toimi) ja toivotan hyvää päivänjatkoa, sen jälkeen puhelin kiinni. Hyvin harva on enää yrittänyt jatkaa myyntipuhettaan, kun sanon etten osta koskaan mitään puhelinmyynnistä.
ja uhkaa lakimiehellä, että ovat rikkoneet lainvoimaista soittokieltoa. Tulee äkkiä sun numeros kaikkien työpisteiden seinälle isolla, etteivät soita.
On myös erinäisiä firmoja, jotka ovat tehneet bisneksen tästä soittokiellosta ja tarjoavat sitä siis rahasta (puhelimitse tietenkin :))
Sanoin heti, että mulla on telemarkkinointikielto. Soittaja sanoi oikein nätisti että "anteeksi ja hyvää päivänjatkoa" ja sulki puhelimen. Eli soittoja tulee satunnaisesti syystä tai toisesta, mutta myyjille ei kannata räyhätä vaan sanoa ihan nätisti, että suhun ei kannata tuhlata aikaa. Kun sanoo "telemarkkinointikielto", niin eivät jää vänkäämään, toisin kuin jos sanoo että "mää en osta puhelinmyyjiltä", jolloin yleensä alkavat vakuutella, että nyt kyllä kannattaa ostaa.
ja uhkaa lakimiehellä, että ovat rikkoneet lainvoimaista soittokieltoa. Tulee äkkiä sun numeros kaikkien työpisteiden seinälle isolla, etteivät soita. On myös erinäisiä firmoja, jotka ovat tehneet bisneksen tästä soittokiellosta ja tarjoavat sitä siis rahasta (puhelimitse tietenkin :))
työpisteiden seiniin. On sulla ainankin kovat luulot jos ei muuta :DJa muistakaa sitten että se markkinointikielto on uusittava jikneb vuoden välein.
Sinne rimpautat ja annat tietosi, niin loppuu soittelu parin kuukauden sisään. Muista, ettet sitten anna sitä numeroa mihinkään lehtien kilpailuihin tai muihin, sillä sillä perusteella saavat edelleen soitella sulle.