Älkää viitsikö vastata omiin avauksiinne.
Näyttää hölmöltä, kun selvästi näkee, että vastauksia tehtailee avauksen tekijä.
Kommentit (14)
ap sinäkin teet nyt.eli minä olen ap... vaikka muuta väitän;)
kun joku kysyy ap:ltä kysymyksen, ei siihen saisi vastata. Sitäkö tarkoitat??
Sekin näyttää niin hölmöltä.Ei täällä saa kysellä -ap
mutta käykääs lukemassa toi lestadiolaisista tehty avaus.
Ap on varmaankin vastannut itse itselleen pari kertaa. Ihan samanlainen kirjoitustapa viesteissä.
kun käyn johonkin ketjuun kommentoimassa, minua perään syytellään ap:ksi. Avauksia en kuitenkaan tänne tee koskaan.
Että monesti menee metsään arvailu! :)
olisi asiallista ilmoittaa olevansa ap tai numero x, tai 'olen se joka äsken kirjotti tästä ja tästä asiasta'... Onko typerämpää kuin kirjoittaa omaan avaukseensa tyyliin 'olen samaa mieltä ap:n kanssa'.. No, sellaista se on näillä palstoilla, joille ei tarvitse kirjautua.
juuri tuota tarkoitin, mitä nro 11 kirjoitti.
saa kirjoitella enää mitään tänne.näyttää niiiiin hölmöltä kaikki:D hahah...ei me kirjottelijat ees nähä toisiamme,ei tunneta,ties vaik joku miunki seinän takana nakuttelee tänne.eikä tiedetä toisistamme.hihi hoho.
juuri tuota tarkoitin, mitä nro 11 kirjoitti.
Ollu minä joka kirjoitti ton -ap
ja kerran jankkaajaksi vastattuani yhteen ketjuun vain yhden ainoan kerran (syyttäjänä jankuttava AV:n naistenvihaaja). Täällä tehdään hätäisiä päätelmiä!
niin vastailen itselleni puutaheinää, se on ainoa tapa saada myös vastauksia ketjuun =)
että joku aloittaa ketjun ja sitten kirjoittaa "olen samaa mieltä kuin ap" tms. Olisko pientä vainoharhaisuutta havaittavissa?
kun joku kysyy ap:ltä kysymyksen, ei siihen saisi vastata. Sitäkö tarkoitat??