Lue keskustelun säännöt.
miehistä..
08.07.2010 |
Haluaisin mieheni olevan enemmän suojelunhaluinen minua kohtaan. Esim. tilanteessa jossa toinen mies arvostelee ulkonäköäni(hyvässä mielessä) osoittaisi että olen jo varattu nainen. Tai että tarvittaessä puolustaisi minua. Mies on luonteeltaan rauhallinen eikä turhia hömpötä.. Onko nämä vain omia hormoni-heittelyitä raskausaikana vai onkohan näissä ajatuksissa järjen hiventäkään.. Mielipiteitä kaipaisin :)
Kommentit (2)
kyllä myös kerron mielipiteeni asioista samoin että mies ei ehdi juuta sanoa kun olen jo äänessä.. Eli olenko tällä käytöksellä antanut ymmärtää etten tarvitse miestä "puolustamaan" itseäni? En siis ole mikään räyhänhenki, osaan kyllä olla hiljaakin.. :)
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mieluummin mieheni suhtautuvan juurikin tyynesti moiseen.
Hän nimittäin useimmiten alkaa mököttää jos joku toinen mies kehuu ulkonäköäni (tai mitä tahansa piirrettäni). Onhan se kai selvä merkki siitä, että olen flirttailemalla hakenut positiivista huomiota. Eli itse olisin sinuna vain tyytyväinen sen asian suhteen. ;)
Mieheni toisaalta olisi hyvinkin suojelevainen mutta tasaisempana luonteena hän vasta valmistautuu kun kiista- ym. tilanteissa itse olen jo täydessä höyryssä puolustamassa omia/perheeni/lasteni oikeuksia. Ja mies lähinnä korvat luimussa pälyilee taustalla. :D