Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies avautuu pettämisestä

Vierailija
09.11.2024 |

Mies kertoo kuukauden tapailun kohdalla, että on pettänyt aiemmissa suhteissa. Ei kertonut sen enempää yksityiskohtia, vain että kun suhteessa on mennyt huonosti näin on käynyt.

Punainen lippu vai kiitettävää rehellisyyttä? Nythän mies voi sanoa, että hänhän kertoi, että näin voi käydä. Toisaalta oli pahoillaan että tuli kertoneeksi. Luottaus on vähän mennyt. Iän suhteen, ollaan keski-iässä molemmat.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tuollaista nyt edes miettiä? Jos kuukauden kohdalla tulee jo ilmi noin ikäviä asioita ja luottamus rakoilee niin EI JATKOON.

M

Vierailija
2/28 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän kannattaisi puhua aiheesta vähän enemmän? Ei syytellään vaan yleisemmälläkin tasolla pohtien. Mitä hän ajattelee pettämisestä ylipäätään? Mikä on nyt toisin, onko hän oppinut mitään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Mä olen pettänyt melkein jokaista aiempaa kumppaniani.

Vierailija
4/28 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potku kullihuoran löysälle perseelle. Vai oletko samanlaista kuonaa itsekin, sitten ansaitsette toisenne.

Vierailija
5/28 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä heti selväksi, että pettämistä et tule antamaan anteeksi missään tapauksessa. Siis jos näin on.

Vierailija
6/28 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry mutta kerran pettäjä on aina pettäjä. Kynnyksen korkeus vaihtelee kumppanin mukaan mutta kun tilaisuus tulee niin en pysty hillitsemään.

T. Pettäjä.

Vierailija
7/28 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
8/28 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa ukko joka kelpaa monille naisille. Kyllä on hyvä saalis nyt sulla siinä.

Vierailija
9/28 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry mutta kerran pettäjä on aina pettäjä. Kynnyksen korkeus vaihtelee kumppanin mukaan mutta kun tilaisuus tulee niin en pysty hillitsemään.

T. Pettäjä.

Tämä. Tapailin lyhyen aikaa miestä joka kertoi pettäneensä aiempiaan. Hämmästyi kun en ottanut häntä ollenkaan vakavasti. Luuli etten huomannut kun muita vilkuili. Todellisuudessa halusin vaan lähinnä testata onko hän oppinut hyväksi panijaksi monien naistensa ansiosta ja olihan hän. Minä löysin nopeasti uuden ja hän jäi sitä suu auki ihmettelemään.

Vierailija
10/28 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kulli suuhun

Vierailija
11/28 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen aiemmat suhteet ovat kaatuneet siihen että hän on kumppaniaan pettänyt niin varsin todennäköisesti teidänkin suhteenne kaatuu samaan. Syy miehen toistuvaan käytökseen on miehessä itsessään. Kun hän ei ole nähnyt tarpeelliseksi muuttaa käytöstään aiemminkaan niin miksi niin tapahtuisi nyt.

Tällä on merkitystä sikäli, että kun harrastatte suhteessanne seksiä joudut olettamaan miehen juuri äskettäin käyneen vieraissa siitä sinulle kertomatta. Eli joudutte käyttämään koko ajan kondomia tautiriskin vuoksi.

Itse sanoisin että ei jatkoon ja jä-tä-se-si-ka eli jss. Et voi miestä muuttaa mutta itseäsi voit suojella hänen ongelmiltaan.

M59+

Vierailija
12/28 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi sinulle voidakseen sitten sanoa että varoitti kyllä, mutta et ollut ihmisiksi ja hänen oli pakko käydä laittamassa kettua koloon siellä, täällä ja tuolla.

Sinun syysi! 

Vierailija
13/28 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies oli pettänyt exäänsä aika paljonkin. Ei mielellään kertonut, mutta kaivoin sen tiedon hänestä. Oli kyllä ollut aika nuori, parikymppinen silloin.

Meidän 10-vuotta kestäneessä suhteessa mitään pettämiseen liittyvää ei tullut esille. Suhteen alussa oli kyllä minusta mustasukkainen. Suhteemme päättyi ihan muihin asioihin kuin uskottomuuteen.

Itsekin petin joskus nuorempana. Nykyään pettäminen ei kuulu tapoihini ollenkaan.

Vierailija
14/28 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Mä tarvitsen paljon huomiota. Siis todella paljon. 

Lisäksi olen ihan koukussa siihen tunteeseen, kun uusi mies katsoo minua himoiten. Se on oikeasti paras tunne maailmassa. 

Pettämisessä seksi ei edes ole se tärkein juttu minulle. Joskus seksi on jopa vähän rasittava osuus siinä koko hommassa. Miesten huomio, ja se tunne kun saan heidät "nalkkiin", on se juttu. Siksi mä petän.

Vierailija
15/28 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt v. On kai tämä aika selvää sitten. Mies sanoo, ettei ole mikään sarjapettäjä ja on ollut pari vuotta sinkkuna ja on kuulemma ollut hiljaista ja miettinyt asioitaan. Itseä vaan mietitytti, että sanoo olevansa omistushaluinen ja varmistelee kyllä aina välillä, etten ole kiinnostunut kenestäkään muusta tai suunnittele sellaista. Ajattelin että se liittyy siihen kun on ollut kauan sinkkuna ja haluaa kovasti suhteen. Että sitten leväyttää kaikki omat mokat, että toinen lähtee ajoissa ennenkuin sattuu (joka on vähän omakin asenne). Olen itse silti varovaisempi, nuorempi ja vientiä olisi kyllä muutenkin aika paljon, niin tätä täytyy kyllä miettiä vaikka onkin aivan ihanan oloinen mies.

ap.

Vierailija
16/28 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pettävät aina, ennemmin tai myöhemmin. Pettäminen on heillä synnynnäinen ominaisuus.

Vierailija
17/28 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ajattelevat sydämellään, naiset alapäällään. Mikä on taas tässäkin tapauksessa todistettu.

AP. Jätä se sika!

Vierailija
18/28 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän aikaisin ehkä kertoi, mutta toisaalta varmaan ihan hyvä, että on asiassa rehellinen. 

Nythän voit kysyä asiasta, että onko hän oppinut siitä mitään, että pettäminen voi johtaa eroon?

Itse en hyväksy pettämistä, koska silloin menettäisin luottamuksen toiseen enkä voisi enää 100% luottaa koko ihmiseen.

Toki onhan niitäkin varmaan joukossa, kun ovat aidosti pahoillaan eivätkä enää petä, mutta valitettavasti on suurin osa sellaisia, että ihan varmaan pettää vielä sen toisenkin kerran jne. 

Mutta tosiaan jos hän on kertonut, että hän on pettänyt aiemmissa suhteissaan niin varmaan vielä pettäisi sinunkin kanssa. Eli ehkä pitäytyisin hänen kanssaan enemmän kavereina kuin ainakaan suunnittelisi mitään vakavampaa suhdetta. Toki se on sun valinta, mutta kannattaa nyt hetki miettiä asiaa kunnolla. 

Vierailija
19/28 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei scc.KG. 

å,14mm.=)

w. c,'

hhÄBlllQW!;;:.sBB0999. , 

^#@,,, ,, ,,,,,,,,,,,

Vierailija
20/28 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Mä tarvitsen paljon huomiota. Siis todella paljon. 

Lisäksi olen ihan koukussa siihen tunteeseen, kun uusi mies katsoo minua himoiten. Se on oikeasti paras tunne maailmassa. 

Pettämisessä seksi ei edes ole se tärkein juttu minulle. Joskus seksi on jopa vähän rasittava osuus siinä koko hommassa. Miesten huomio, ja se tunne kun saan heidät "nalkkiin", on se juttu. Siksi mä petän.

Itse en pettänyt tuosta syystä. Miesten saaminen "nalkkiin" kun on naurettavan helppoa, joten siitä ei tullut mitään voittaja fiilistä ainakaan mulle. 

Mulla oli niinkin tyhmä syy, että kemiat jotenkin meni yhteen tiettyjen miesten kanssa. Yleensä saatoin olla jo hieman ihastunut, mutta vähintäänkin tykästynyt.

Jos ulkonäkö vielä vastasi ihannettani, varsinkin humalassa tuli tehtyä huonoja valintoja. Kumppaniani en tainnut juurikaan kunnioittaa (saati itseäni), en ollut sitoutunut ja luultavasti kovin rakastunutkaan.

Mutta nykyään en koe mitään tarvetta tai halua tuollaiseen. Se oli kaikenkaikkiaan ihan typerää toimintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan