Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos laihduttaa 20 kg, niin kuinka käy rintojen

Vierailija
08.07.2010 |

Vaaka näyttää sen verran isoa lukemaa, etä jotain tarttis tehdä... Luonnostani olen pienirintainen, ja paino varmaan häviää ensin ylävartalosta. Kokemuksia siis kuinka laihtuminen on vaikuttanut rintoihin? Onko odotettavissa tyhjät lärpäkkeet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu, "hauskat" lärpäkät on jäljellä. Tosin nykyajan rintsikoilla saa ihmeitä aikaan, ei minua haittaa kärpällisyys koska olen muuten erittäin tyytyväinen ulkonäkööni laihduttamisen jälkeen :)

Vierailija
2/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippu ihan siitä onko rinnoissasi paljon rasvaa vai rauhaskudosta, jos ovat pienet olleet aina aikuisena ja ovat nytkin niin oletan olevan vain rauhaskudosta eli ei suurempia tapahdu rinnoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippu ihan siitä onko rinnoissasi paljon rasvaa vai rauhaskudosta, jos ovat pienet olleet aina aikuisena ja ovat nytkin niin oletan olevan vain rauhaskudosta eli ei suurempia tapahdu rinnoille.

Siis rinnoissa on aina sekä rauhaskudosta että rasvaa, mutta rauhaskudosta ei saa pienemmäksi laihduttamalla.

Vierailija
4/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli rinnat ovat tärkeät elä laihduta. Muussa tapauksessa laihduta pois vain. Rinnoista katoaa suurin osa, kun vatsaa jää vielä osa...

Vierailija
5/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mihinkään muutu laihduttaessa. Jos olet nyt tukeva tiimalasi, olet laihdutettuasi hoikka tiimalasi.

Jos olet päärynä, sulla todennäköisesti lähtee vain sieltä pepusta.

Vierailija
6/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eivät todellakaan vielä mitkään lärpäkkeet. Tosin aion laihtua vielä toiset 20kg joten palataan sitten asiaan.

Vierailija
7/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmeniä kiloja vaan kiinteidyin paljon, treenasin yhden kesän ihan hulluna ja tisseistä ei todellakaan ollut mitään jäljellä. nyt olen onneksi lihonut taas ja tissit hyvät.

Vierailija
8/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liivien ympärys pieneni, ei kuppikoko.

Vierailija
9/9 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintainen olen minäkin, eikä laihduttaminen rintoja pienentänyt. Rinnanympäryksestä katosi vain sentti, rinnan alta ja vyötäröltä paljon enemmän. Eli kuppikoko suureni, koska erotus tuohon alamittaan suureni. Kiinteät on edelleen ja sopii kroppaan paljon paremmin, ei näytä enää niin pieniltä kun muukin kroppa on pieni.