Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottakaa ennustajat viihteenä

Vierailija
08.07.2010 |

Tässä on muutama aloitus ollut otsikoilla, jotka viittaavat aloittajan kykyihin nähdä lukijoiden tulevaisuuteen. Kerron parinkin tällaisen "ennustajan" illan kulusta:

He ovat yksinäisiä keski-ikäisiä naisia, joilla alkoholiongelma. Ainakin nämä tietämäni naiset ovat myös erikoistuneet muiden, etenkin miespuolisten, rahojen putsaamiseen esim. myymällä itseään. Elämäänsä hallitakseen he kuvittelevat olevansa muiden yläpuolella ja omaavansa yliluonnollisia kykyjä tai näkijän lahjoja. Tämän ajattelun aiheuttama harha vaatii kuitenkin vielä lisävahvistusta ja siksi pyörivät näillä sivuilla. Täältähän saa helposti satakin kysymystä lyhyessä ajassa..

Suhtautukaa, hyvät ihmiset, näihin "ennustuksiin" täällä varauksella!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy lisätä vielä, että en ole millään muotoa katkera tai kostonhaluinen tietämilleni naisille. He eivät ole esim. kynineet minua mitenkään taloudellisesti. Olen vain saanut yhtä sukulaistani läheltä seurata..

Vierailija
2/5 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah,tunnet siis vaan yhden ennustajan joka alkoholisoitunut miesten nyhtäjä ja joka vielä luulee olavansa parempi kuin muut?Älä pliis yleistä,itse olen 28-vuotias ja 3 lapsen äiti ja olen koko ikäni toiminut henkimaailman kanssa,joskus enemmän ja joskus vähemmän...minä ainakin otan tekemäni katsannot vakavasti,katson asioita intuitiolla ja henkimaailma antaakin paljon sieltä,myös kuolleiden kanssa keskustelen jos tarvetta...ja ajattele,en ota edes maksua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku harjoittelee tehdäkseen työtä maksullisilla linjoilla. Suotakoon se heille. Hyvä on kun saavat ensin kehittää itseään täällä.. Itsekin olen työskennellyt seksilinjoilla, ja harjoitellut sitä ennen jossain chateissä.

Tuo ennustajan homma vaan on vielä vaikeampi.. Osata puhua ihan puuta heinää, ettei mene metsään ja komeasti.. Näillä av:n ennustajilla vielä matkaa..

Vierailija
4/5 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ei olekaan täällä ennustellut ja tehnyt katsantoja :D

t.3

Vierailija
5/5 |
08.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinähän tiedät pätevänä ennustajana sitten, että näin netin kautta ennustaminen on jopa teikäläisten arvostamien "profeettojen" mielestä mahdotonta. Ja minä tunnen noita nyhtäjiä kaksi, ovat siis kaveruksia ja harrastavat tyhjien päivien ratoksi täällä "ennustamista".

Minä itse uskon jollain tavalla esim. yhteyden saamiseen ns. tuonpuoleiseen. Olen itse myös nähnyt mm. tumman juhlapukuisen naisen kävelevän makuuhuoneeni poikki. Tai olen tuntenut omituisia kosketuksia, joille on löytynyt tällainen "yliluonnollinen" selitys.

Kritisoin näitä täällä ennustavia ja pyydän anteeksi jos muita samalla loukkasin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme