** Syyssäteiden maanantai **
Kommentit (35)
[color=blue]Olo on kuten otsikkokin kertoo eli päätä särkee ja etova olo velloo koko kroppaa.
Testasin tänään ja negaa näytti, mutta täti ei oo tullut kylään. Pitänee loppuviikosta testata uudestaan jos täti ei oo eksynyt paikalle. Ei kyllä edes tunnu siltä, että tulis...
Telkkarigalluppi: Muhun uppoo Idols, C.S.I (molemmat), Amazing race, Selviytyjät, Amyn lailla, Strong medicine ym. sarjat ja tietty tänään pitää katsoa Täydelliset naiset jos silmät pysyy auki siihen asti. BB:tä EI ole tullut katseltua, kun emme omista SubTV:tä (luojan kiitos!)
Nyt en jaksa enempää kirjoittaa kun päähän sattuu. Huomenna lisää![/color]
MOIPS! -Taelsa-
Jospa sitä tämän ensijärkytyksen jälkeen osaa iloitakin tästä uutisesta... ;) Nyt päätin, että ku yks työjuttu pitää päättää tällä viikolla, niin mikäs pakko niiden on tietää että olen raskaana?!? Enhän välttämättä vielä tietäis itsekään, jos en olis vaan niin utelias ja malttamaton.. =D Ajattelin sitten noin kuukauden päästä ilmoitella asiasta, ku tuo työasia tulee varsinaisesti ajankohtaisemmaksi. Inhottavaa vaan ku pitää tehdä nyt jo päätöksiä sellasten asioiden suhteen, jotka on ajankohtaisia vasta kuukausien päästä. Saa nähdä jäikö vakkaripaikka saamatta tämän takia.
Gallupiin: Mä kans tykkään noista realityistä. Sopivaa kahden pienen lapsen äidille. Ei tarvitse käyttää aivoja, eikä mitään muutakaan.. =D Eli Idols ja BB tulee tällä hetkellä katottua. Enkä aina jaksa kattoa tuota BB:täkään ja se on nykyään jo aika tylsää katottavaa sekin.
Mä tulen varmaan häiritsemään teitä vielä pitkän aikaa täällä kuumeilupuolella ku tää syyssäteiden pino tuntuu niin kotoisalta! Toivottavasti saan kohta teidät kaikki mukaan tuonne odotus-puolelle! :) ++++++++++++säteitä!
Mirju
Täällä vain odotellaan postia, eli sitä tilaamaani kotitestit.com:n testipakettia. Tilasin eilen sunnuntaina, jokohan olisi huomenna postilaatikossa?? Aika kätsä systeemi, jos noin toimii.
Eli keskiviikkona luvassa kuulumisia täältä, ellei se täti kuitenkin sitä ennen yllätä. Sellaisia fiiliksiä ei kyllä ole, mutta ei kyllä ole sitten yhtään mitään muutakaan, paitsi pientä säännöllistä tuhrua jo neljättä päivää (nyt kp 33 - kai).
Mutta on niin ihanaa käydä täällä lukemassa teidän muiden vastaavia fiiliksiä, ja etenkin noita yllättäviäkin (Mirju!!) plussauutisia.
Onnea siis Mirjulle, kyllä niillä asioilla on aina tapana suttaantua!
Meillä miestä jännittää vähintäänkin yhtä paljon kun mua. Yritin eilen " suunnitella" kummeja ja muita ensi kesän suunnitelmia, mutta hänpä ei halunnut puhua asiasta ääneen -> sanoi, että pelkää sen tuovan pahaa onnea. Aika suloista mun mielestä. Ottaen huomioon, että mainitsin ääneen, että on se aika jännää ja pelottavaa jos meillä onkin jo kesäkuussa vauva, niin mies tuumasi, että no hänestä se on paljon huolestuttavampaa jos sitä ei kohta ala kuulumaan! Hei haloo, eka kierto menossa :) Taitaa olla aika malttamaton :) Tosin, hän taitaa tietää, että jos ens kesään mennessä ei mitään ala tapahtua, niin meikä on varmaan ihan zombie. Joten sitä se varmaan eniten pelkää :)
Mites teillä muilla miehet on tässä " yrityksessä" mukana? Millaisilla fiiliksillä?
Tänään me TÄYDELLISET NAISET sitten pääsemme uuden sarjan makuun, sitä odotellessa:
[color=#F08080] -Olivia [size=8] ♥
[color=gold2]Mä jätin pillerit pois ennen edellisiä menkkoja.
Edelliset menkat alkoivat 26.8.
Nyt sen jälkeen ei ole menkkoja näkynyt ja niitä tässä odotellaan että päästäisiin uuteen kiertoon.
Nyt mulla ei oo kierroista mitään hajua, mutta saa nähdä mitä tuleman tuo.
Raskaus testin olen tehnyt kolme kertaa ja kaikki näyttivät negaa.
Viimeisen testin tein viime viikon torstaina.
[color=corall]Ai hitsi että mulla on huuli kipee.
Poju tuli mun syliin ja olin antamassa sille suukkoa, kun se tumautti suoraan päänsä mun huuliin.
Nyt on ylähuuli pikkuisen turvoksissa. =)
Kyssäri niille jolla on 1v4kk ikäisiä lapsia tai vanhempia.
Minkä painoisia ja pituisia lapsenne olivat tuolloin.
Meillä on 21.10 neuvola ja poju täyttää samana päivänä 1v4kk.
Olis hauska pikkuisen tietää muiden mittoja. =)
[color=red]Edelleen piinaaville ja yrittäjille sydämmen täydeltä plussa onnea ja muille onnea masujen kanssa.
Kerkesitkin tässä välissä kirjoitella. Pakko vaan kommentoida, että älä nyt ihmeessä kerro vielä pitkään aikaan raskaudestasi, jos on vakipaikka noin lähellä. Ei sillä, että epäilisin, että se sulta sen takia evättäisiin, vaan jo pelkästään senkin takia, että eikös ole se niin sanottu 3kk riskiraja, eli km vaara suurin. Sen takia kyllä pitäisi kaikkien ymmärtää, ettei raskaudesta ennen sen ylittymistä kerro. Ja kun sulla on 12 rv täynnä, niin johan sillon on joulukuu, eikös? On varmana työasiatkin jo ainakin hieman enemmän selvinneet.
Mulla kävi sen puoleen säkä, että paikka vakinaistettiin elokuun lopussa. Se oli vähän niinkuin lupa " vauvantekopuuhiin" :) Eipä tarvitse työstä niin paljoa stressata, helpottaa kovasti omaa elämää (varsinkin kun on tällainen täydellisyyttä hakeva, myönnän sen *noloissani*).
Mutta nyt loppuu jaaritus, kuten varmana huomaatte niin mulla ei oo oikein muuta tekemistä, niin kulutan aikaani täällä. Mut nyt häippään, ainakin hetkeksi!
[color=Red] -Olivia [size=8] ♥ [/size] [/color] (pakko kokeilla toimiiko nyt tuo koko-systeemini vai ei taaskaan, argh)
Yoginos: Pakko vielä kysyä, onks sulla ollu ed. menkkojen jälkeen ees mitään tuhrua, että oisit luullu menkkojen alkavan? Mietin vaan, että mulla saattaa olla kyllä ihan sama kun sulla, eli lopetin pillerit ennen ed. menkkoja, mitkä alko 7.9 --> ja nyt ei ole seuraavista tietoa. Mutta katsotaan nyt ensin mitä se testi näyttää mun kohdalla... noi on todella harmillisia noi pitkät kierrot, varsinkin jos niihin ei osaa varautua, ja ei tietenkään voi näin ekalla kierrolla.... Tsemiä sulle siis!!
-Jälleen kerran Olivia, joka ei enää edes yritä tuota isompaa sydäntä tehdä (mistä se johtuu, etten saa isommaksi, onko tuo luku 8 huono???) (Muistelen että joskus laitoin kooksi 5 ja se olisi toiminut...)
Taitaa tämä kp 25 kääntyä kp 1:ksi, ensimmäiset merkit lähestyvästä tädistä jo näkyvillä (säästän teidät yököttäviltä yksityiskohdilta...). Ja KYLLÄ HARMITTAA!!! Mä toivoin NIIN PALJON, että nyt ois tärpännyt.. :((( Aamulla testasin kaapista löytyneellä K-kaupan testillä puhtaan negan, joten sinänsähän tämä ei mikään yllätys ollut.
Jaja; Samassa veneessä siis ollaan. Yritetään nyt sitten taas saada hännät pystyyn, vaikka hakaneulalla!!
Mirjulle SUURET ONNITTELUT! Yritä vetää meidätkin mukaan sinne odotuspuolelle! :D
Jensku, toivottavasti epätietoisuutesi loppuu pian, tietenkin mieluiten plussan muodossa. ja Yoginoksen myös!
Taelsa, Kathy ja Tilta (olikohan muitakin?); piinatkaa te paremmalla lopputuloksella! bdbdbd
Nyt poistun takavasemmalle mököttämään, saatanpa palata vielä myöhemmin tänne narisemaan.. :)
älä nyt ihmeessä tosiaan paljasta raskautumistasi töissä! Vaan ota vakipaikka, jos sitä tarjotaan!
Olivia, muistelisin joskus lukeneeni, että koko 6 on suurin tuossa tekstissä. Olisko se vikana tuossa sydänhommassa.
Mirju, tuli mieleen tuosta työstä ja vakinaistamisesta, että jos työnantaja saa tietää raskaudesta ennen vakinaistamispäätöstä ja et saakaan vakipaikkaa sen jälkeen, niin työnantajan tulee pystyä todistamaan että se johtuu muusta kuin raskaudesta. Selitinköhän sekavasti... Siis hänen tulee todistaa, että olet jotenkin muuten epäpätevä työhön jne. Mutta toivotaan ettei sinun tarvi tällaisia miettiä, vaan että vakisopimus tehdään vuodenvaihteessa. Tsemppiä Mirju sinulle!
Riika
Kiitos vaan kaikille voimahaleista ja myötätunnosta:) Ihan tuli itku kurkkuun kun on teitä virtuaaliystäviä, jotka ymmärtävät... Tavan ystäville kun ei ihan kehtaa paljastaa, että piti oikein itkeä tirauttaa kun olin niiin pettynyt siitä, että menkat alkoi. (Ekan yrityskierron jälkeen... Heh, kyllä sitä tämä vauvakuume muuttaa ihmisen pöhköksi)
Nyt tosiaan mieli jo parempi (vähän) ja ehkä sitä seuraavaan kiertoon täältä taas noustaan.
Mallariina: Toivotaan, että se täti kävi vaan pelottelemassa sinua, eikä oikeasti tulekaan. Mutta jos tulee niin kyllä me pirskatti ensi kierrossa torjutaan se yhteistuumin!
Olivialle pidän peukkuja! Toivotaan, että se plussa sieltä huomenna pläjähtäisi;)
Nyt välillä lasten luo touhuamaan.
aion minäkin katsoa, huomenna heti galluppia kehiin mitä kukainenkin k.o. ohjelman katsonut tykkäsi! :) On siitä niin paljon rummutettu.
Riika [color=maroon][size=6]♥
Yoginos kyseli tuota lapsen kokoa 1v4kuisena.. Meillä ei oo sillo mitattu, ainoastaan tasan vuoden ja sitten puolentoista vuoden iässä.. Esikoinen oli 1-veenä 77,6cm ja 10,9kg ja 1v6kk mitat oli n.82cm ja 12,3kg, kakkosen mitat 1v: 80cm ja 14,2kg, puoli vuotta myöhemmin 87cm ja 15,7kg. Eli mitä ne nyt ois sitten ollu sillo 1v4kk.. jotai 80cm&12kg ja 85cm&15kg ehkä? Suunnilleen.. :) Tuosta jo huomaa, että miten eri lailla lapset kasvaa! Kun sisaruksetkin on noin erikokoiset!! ;)
Voi voi, minunkin piti katsoa ne paljonmainostetut Täydelliset Naiset tänään.. ja just ajattelin, että meen kyllä kuopuksen kaa jo yhtä aikaa unille, kun väsyttää niiiin.. No, katsellaan, jaksaako sitä valvoa vai ei..
Enivei, hyvää illanjatkoa ja yötä kaikille säteille!! :) Palataan taas huomenna.
Ps. Olivia, tuossa sydämessä se koko 7 on isoin.. kokeilin niitä yks päivä just ja 8 ei tosiaan enää onnistu, mut 1-7 pelitti mulla.. ;)
[color=red]Mirju Onnea kovasti paljon ja hirmuisesti tarrasukkia!!! Olitko se sinä joka minun kanssa olit evileissä...? Miten kävi kilojen kanssa ennen plussaa. Mun kuntoilut on aika hyvin kuntoiltu kun nilkat ovat vuorotellen tulehtuneet :(
Olivia: Mun mielestä netin testit tuli ekalla tilauskerralla alle viikossa ja tokalla kerralla meni varmaan viikko. Maltahan mielesi....tosi helppo sanoa....Kivampi ajatella olevansa raskaana kuin testata nega...niin mulle kävi viime kierrossakin. Toivottavasti en lähetä huonoja viboja, koska totisesti toivon kaikille teille paljon plussia. Ja jos tällä viikolla täti tulee meille niin olen edelleen ajatuksissa mukana vaikka vauvaprojektin joudunkin hukuttamaan lääkkeisiin vuodeksi ;(!
Mutta peukut pystyyn puolin ja toisin!!!
Elli[/color]
elättelin toivoa, että ne netin testit tulis samantien, mutta jos pitää viikko odotella ennen kuin postiluukussa kolahtaa, niin ei kyllä malta, täytyy mennä huomenna apteekin kautta. Onks muilla kestänyt yhtä kauan toimitus kotitestit.com:n testitilauksissa??? Maksoin tilaukseni saman tien nettipankissa...
[color=8B2323]Voi sitä pirun tätiä, pahoittelut Jaja että se sut löysi!!![/color]
[color=F08080]Ja MIRJULLE isot onnittelut plussasta, ihanaa!!!
[color=CD5B45]Muille tsemppiä juuri siihen vaiheeseen missä nyt oletkin :)
G: Olen addikti Big Brotheriin, tää on eka jota edes seuraan, juuri nauhalta katsoin eilisen jakson. Nukahdettiin nääs ukon kanssa jo ennen klo 21. Joo ei raskausoire, tänään ollut virtaa enemmän ku aikoihin, hyvä näinkin.
Joo ja pelinaiset on ollu ehdoton, tosin tää kausi aika sairas. Mutta tänään TÄYDELLISET NAISET = KUTEN ME ;) niin kovasti on hehkutettu sitä että pakkohan se on katsoa.
Omaa ).( kp 27/28 eikä mitään oireita, taas ne katos ku pieru saharaan. Noh katsellaan, kovasti alkaa poltella tuo testi kaapissa vaikka ei pitänyt testatakaan ennen viikonloppua..noh katsellaan.
Mites Olivia ja hmm.. nimi katos..sori.. on teidän tilanne? Täti tullut vai plussa pamahtanut testiin????
Ja Riikalle, joo nuo vinkuintiaanit=lapsipuoleni ovat joka toinen vkl meillä. Niin ja kävinpä sitten ostaa itsellenikin sitä täi shampoota, tämä täti metästää tänään niitä omasta päästä, yäk. Ei ole oireita (tässäkään) mutta pakko etten aiheuta epidemiaa koko säätiölle, sehän olis nice..
Mutta nyt jumppaan... tuplatunti. Tuli syötyä triplasti viikonloppuna joten nyt pakko poltella... vieläkin ällö olo..
+++++++++ myrskyä!!!
Kathy[/color] [color=pink][size=6]♥