Miritalle ja Irenalle sisko..
ens viikonloppuun ois aikaa :/ tiedän et tää tuntuu tosi tosi hölmöltä kun näin viimetippaan on jätetty tai ei oikeestaan vaan ei millään keksitä miehelle oon ehdottanu varmaan kaikki etunimet jotka meiän tiukkoihin krittereihin sopis. eli keksisittekö te näillä kriteereillä: a:loppuinen, nimi sisältää -iri-/-ire-/-iru-, yli 4 tai mielellään yli 5 kirjainta. Tällä hetkellä voisimme ajatella etunimeksi Pirittaa (siis jos ei löydy " mitään parempaa" ) tai hätä tapauksessa etsimme mielestämme kauniin nimen joka ei ole kaikkien kriteereiden myötäinen. :) no, nyt siirrän vallan teille arvon niminikkarit. :P vastailen viesteihinne mahdollisuuksien mukaan.
Kommentit (11)
Jimppuli:
Miruna: aika kiva!
Sirena: liian lähellä Irenaa
Virena: kts.ylh.
Mirella: tää on kiva!
Jirella: ei...
Sirella: ok
Siria: hauska
Mirea: ei..
Kiria: tulee mieleen Kiriä
Pirella: aika lähellä omaa suosikkiani Pirittaa :P
Irella: Irena ja Irella.. Mirita " jäis yksin"
irella, mira, tuira, sabira, nemira.
Pireta/Piretta
Birita/Biritta
Siriina
ja kriteerit melkein täyttäviä:
Kirana
Kiranja
Kirena (uniikki)
Mirana
Miranja
Mirona
Myria
Myrina
Piroska (unkarilainen nimi)
Vilena
Militsa
Milena/Milana/Milona
Ilana
Ilona
Siruka
olis uuden uutukainen, minusta ihana !
Sittenhän on nimiä, joita voi yrittää saada läpi, olisivat sitten tosin ihan uniikkeja.
Eirietta
Eiriella
Sirietta
Sitten yksi nimi, jolla on 16 kantajaa. On vain harmillisesti todella samankaltainen Miritan kanssa ---> Miria.
Tähän threadiin on vain niin mukava vastata, että olen jo useamman viestin tainnut näpytellä :D
Verena ja Verna tulivat ensimmäisinä otsikosta mieleen!
Mirita ja Irena... hmmm, molemmat nimet muistuttavat yhdellä kirjainerolla tutumpia almanakkanimiä. Tämän mielessä pitäen kehittelin tällaisia ehdotuksia:
Siiria
Vernika
Vanilia
Sarika
Tereesa
Saloma
Elira
Jerina
Elaina
Hennia
Antea
Jerika
Nerika
Eerina
(kaikilla näillä on vrk:ssa vähintään 1 kaima)
PS. Itse en kauheasti pidä Pirita/Piritta nimistä, kun tuo alun piri- tuo vähän ikäviä assosiaatioita... :o/
muita kivoja:
Merika
Siruliina
Maireliina
Sirika
Miruka
kahdesta viimisestä pitää katsoa, onko kastettu sen nimisiä....
Miruna
Sirena
Virena
Mirella
Jirella
Sirella
Siria
Mirea
Kiria
Pirella
Irella